Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه، ️حسن ایمانی مقدم معاون دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: ارائه خدمات به شهروندان بر اساس ضوابط و قوانین بایستی مطابق عدالت با رعایت حقوق شهروندی باشد.

او گفت: تسریع در انجام ارائه خدمات برای افراد با نفوذ، برخورداری از امتیازهای ویژه و … مصداق بارز نقض عدالت و حقوق شهروندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بیان داشت: این گونه رفتارها براساس بند ۹ اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از مصادیق تبعیض ناروا شمرده میشود.

او با تاکید براینکه تمام دستگاه های خدمات رسان استان موظف به رعایت قوانین توام با حفظ حقوق شهروندی هستند، اعلام کرد: بدیهی است در صورت مشاهده تبعیض ناروا در راستای صیانت از حقوق عمومی برخورد جدی و قانونی را با دستگاه های متخلف خواهیم داشت.

ایمانی مقدم عنوان کرد: شهروندان می توانند مصادیق تبعیض های ناروا را به صفحه اینستاگرام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گزارش کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق دادستان شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • تبعیض‌ها در بخش‌های مختلف باید به حداقل برسد
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌