Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@22:35:52 GMT

عقب‌گرد وال استریت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۵۸۳۵

عقب‌گرد وال استریت

به گزارش بلومبرگ، بورس آمریکا که در روزهای اخیر توانسته بود رکوردشکنی‌های متعددی را انجام دهد در آخرین روز از معاملات هفتگی با وجود آمارهای بسیار خوب از اشتغال‌زایی ماه ژوئن نتوانست به روند صعودی خود ادامه دهد و بیشتر تحت تأثیر گمانه زنی‌ها در خصوص کاهش نرخ بهره قرار گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شاخص "اس اند پی ۵۰۰" ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد کاهش یافت اما بازدهی هفتگی آن در ۱.۷ درصد باقی ماند. شاخص "داو جونز اینداستریال اوریج" ۰.۱۶ درصد عقب نشست تا در سطح ۲۶ هزار و ۹۲۲.۱۲ واحد بسته شود و شاخص " نزدک کامپوزیت" با کاهش ۰.۱ درصدی و ایستادن در سطح ۸۱۶۱.۷۹ واحدی به کار خود خاتمه داد.

البته روند نزولی بازارها محدود به آمریکا نبود و در اروپا شاخص "استوکس ۶۰۰" که در بر دارنده نماد ۶۰۰ شرکت بزرگ اروپایی است ۰.۷ درصد و شاخص "ام اس سی آی" آسیا که در بر دارنده شاخص‌های بورسی منطقه شرق آسیا و اقیانوسیه به جز ژاپن است ۰.۱ درصد کاهش یافتند.

کریس گفینی، مدیر بازارهای جهانی در مؤسسه " تی آی ای بانک" گفت: به نظر می‌رسد تأثیر روند اشتغال‌زایی مثبت بیشتر در بلندمدت محسوس باشد تا کوتاه مدت و با توجه به تعطیلات آخر هفته، بازارها واکنش خیلی کمی به این خبر نشان دادند.

در سایر بازارها، بازدهی اوراق قرضه ۱۰ ساله وزارت خزانه داری آمریکا توانست با رسیدن به ۲.۰۴ درصد بار دیگر در سطح بالای ۲ درصدی قرار گیرد. بازدهی اوراق قرضه ۱۰ ساله دولتی آلمان با چهار واحد کاهش به منفی ۰.۳۶۳ درصد رسید.

بهای طلا با ریزش ۱.۳ درصدی به ۱۴۰۲.۹ دلار در هر اونس رسید. هر بشکه نفت "وست تگزاس اینتر مدیت" آمریکا با ۰.۳ درصد کاهش به ازای ۵۷.۵۱ دلار مبادله شد و هر تن آهن با سقوط ۵.۸ درصدی که در طول دو سال اخیر بی سابقه بود، به ازای ۱۰۷.۷ دلار مبادله شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اشتغال وال استریت آمریکا بورس جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۲ درصدی تردد در مرز باشماق مریوان

فرید حق‌پناه اظهار داشت: گمرک باشماق در زمینه ترانزیت یکی از گمرکات پیشتاز کشور است و سال گذشته در بخش ترانزیت از مبدا بعد از گمرک شهید رجایی بندرعباس و گمرک پرویزخان قصر شیرین در جایگاه سوم کشوری از این حیث قرار گرفت.

مدیرکل گمرک باشماق مریوان اضافه کرد: میزان ترانزیت از مبدا از این گمرک در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن با رشد ۵۹ درصدی مواجه بود.

وی ادامه داد: در سال گذشته در مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از این مرز تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۴۲ درصد رشد داشته است.

 حق پناه افزود: در مرز باشماق طی سال ۱۴۰۲ تشریفات گمرکی حدود یک میلیون و ۱۶۳ هزار تن کالای صادراتی به ارزش بالغ بر ۷۰۳ میلیون دلار انجام شد که از حیث وزن نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۳۴ درصد رشد داشت.

مدیرکل گمرک باشماق مریوان از واردات ۳۱ هزار تن کالا به ارزش ۳۵۲ میلیون دلار خبر داد و افزود: از لحاظ وزن کالا‌های وارداتی نیز ۸ درصد افزایش داشت.

وی خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده ۱۱۵ هزار کامیون به وزن حدود ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار تن به ارزش ۳ میلیارد و ۷۷۰ میلیون دلار از طریق این مرز ترانزیت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • فاصله سهام جامانده از رشد نسبت به شاخص ساز‌ها کم خواهد شد؟
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • رشد ۷ درصدی اهدای خون در اصفهان / شاخص اهدای خون بانوان به ۳.۵۱ درصد رسید
  • رشد صادرات ایران به چین در ۱۰ سال گذشته
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد در مرز باشماق مریوان
  • تحلیل روند بازار سرمایه ۶ فروردین