Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالکی گفت: ۲۹۰ میلیارد ریال وضعیت بودجه سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان در سال ۹۸ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عیسی سالکی» امروز (شنبه 15 تیر) در نشست گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، اظهار کرد: پشتیبانی از شهرداری‎ها و دهیاری‎های استان یکی از اهداف سازمان همیاری‎ها و شهرداری‎های استان گلستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان همیاری‎ها و شهرداری‎های گلستان ادامه داد: 220 میلیارد ریال  اعتبار سازمان همیاری‎ها و شهرداری‎های استان در سال گذشته بود و توانستیم این بودجه را محقق کنیم.

 

سالکی بیان کرد: کمک به خرید 20 دستگاه اتوبوس برای شهرداری گرگان، خرید سنگ شکن و تجهیزات بالابر برای شهرداری گنبد کاووس و یک هزار و 400 تن سیمان و یک هزار و 600 غیر و خرید 24 مرحله لاستیک برای شهرداری‎های استان بود.

 

وی یادآور شد: 290 میلیارد ریال وضعیت بودجه سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های استان در سال 1398 است و امید داریم بتوانیم این بودجه را محقق کنیم.

 

مدیرعامل سازمان همیاری‎ها و شهرداری‎های گلستان گفت: در سایت پشتیبان جزیر آشوراده که به عنوان توسعه پایدار گردشگری مطرح است 10 هکتار زمین خریداری شده تا بتوانیم خدمات رفاهی به شهروندان ارائه کنیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه حج چهارمحال و بختیاری مشهد سالکی همیاری شهرداری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه

شهردار اشنویه گفت: برخلاف سال‌های گذشته بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، انور سعیدی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقم بودجه تدوین شده شهرداری اشنویه برای سال‌جاری ۱۵٠ میلیارد تومان است.

وی افزود: برخلاف سال‌های قبل بیشترین سهم از بودجه سال‌جاری (۶۴ درصد) صرف عملیات عمرانی سطح شهر خواهد بود.

شهردار اشنویه گفت: بخش زیادی از درآمدهای شهرداری صرف پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران بخش خدمات شده و ماهیانه ۸۰۰ میلیون تومان به کارمندان شهرداری حقوق پرداخت می‌شود.

سعیدی ادامه داد: احداث میدان میوه و تره بار به صورت امانی (در صورت مشارکت نداشتن سرمایه‌گذار) آسفالت معابر و کوچه‌ها، ادامه طرح‌های عمرانی همانند پیاده‌روی سلامت قلاتوک، ادامه احداث دیوار ساحلی و فضای سبز ساحل رودخانه گلاز، پلاک‌زنی پیاده‌روها، ساماندهی پارک جنگلی قلاتوک، تکمیل سایت پسماند، انتقال ترمینال به جایگاه قبلی و ساماندهی آن بعد از احداث میدان میوه و تره‌بار جدید در روستای علی‌آباد از مهمترین اقدامات عمرانی آینده خواهد بود.

کد خبر 746918

دیگر خبرها

  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • همیاری کشاورزان گیلانی با رسم ایلجار
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد