Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: آمار مدیران بازنشسته استان در نتیجه اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان موجود نیست.

به گزارش قدس آنلاین سید محمد موسوی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: ۱۷۰۰ نفر مدیر بالای ۴۵ سال در استان خراسان رضوی داریم. معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی تعداد کل مدیران در استان را ۴ هزار و ۴۶۰ نفر برشمرد و ادامه داد: بیش از یک سوم مدیران در استان بالای ۴۵ سال سن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی میانگین سال تولد مدیران در میان آقایان را ۱۳۵۱ ذکر کرد و افزود: میانگین سال تولد بانوان مدیر در استان نیز سال ۱۳۵۲ است. موسوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اسامی مدیرانی که شامل قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شده و پس از اجرایی شدن این قانون دیگر مدیر نیستند اظهار کرد: فعلا در این قالب اطلاعاتی در سازمان مدیریت موجود نیست و الان ضرورتی مبنی بر استخراج چنین آماری وجود ندارد. معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی بیان کرد: این آمار قابل احصا است ولی باید از دستگاه‌ها درخواست کنیم تا اطلاعات جمع‌آوری شود و این مسئله زمان می‌برد. انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی قانون منع بکارگیری بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول امور دام جهاد کشاورزی شهرستان زاوه با اعلام افزایش میزان جوجه ریزی به بیش از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه گفت: شهرستان زاوه در استان خراسان رضوی پس از شهرستان‌های سبزوار و تربت جام رتبه‌ی سوم جوجه ریزی استان را دارا است.
محمد پیروی افزود: علی‌رغم حذف بخش زیادی از یارانه‌های دولتی، سهم بخش خصوصی دراین بخش بیشتر شده وبا حمایت بهره برداران مرغدار از طریق پیگیری راه اندازی واحد‌های راکد وکمک به توسعه واحد‌های مرغداری اقتصادی نیمه فعال شهرستان زمینه برای بهبود وضعیت جوجه ریزی فراهم گشته است. 
وی گفت: شهرستان زاوه در استان خراسان رضوی پس از شهرستان‌های سبزوار وتربت جام رتبه سوم جوجه ریزی استان را دارا می‌باشد وبهبود مکانیزاسیون در بخش مذکور در اولویت برنامه ریزی جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی