Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@01:15:11 GMT

آغاز لایروبی زاینده رود از ناژوان تا پل شهرستان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۶۶۷۳

آغاز لایروبی زاینده رود از ناژوان تا پل شهرستان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی زاینده رود از روز گذشته لایروبی رودخانه حدفاصل ناژوان تا پل شهرستان آغاز شده است.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به جریان دوباره آب در بستر زاینده رود، لایروبی رودخانه با فعالیت ۲۰ نفر از نیروهای سازمان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پاکسازی، لایروبی و نظافت زاینده رود همه روزه از ساعت چهار بامداد با فعالیت ۲۰ نفر از نیروهای سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: وقتی از جریان آب در رودخانه جلوگیری و دوباره مسیر بازگشایی می‌شود، زباله‌های زیادی در بستر رودخانه جمع می‌شود که نظافت و لایروبی بستر رودخانه را دشوار می‌کند.

وی با اشاره به آبیاری فضای سبز شهر اصفهان، خاطرنشان کرد: ۲۲ تانکر سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان و ۱۰ تانکر بخش خصوصی و هفت تانکر سیار دو منظوره درختان و فضای سبز شهر اصفهان را آبیاری می‌کنند.

نظام‌زاده گفت: این سازمان با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات فنی موجود و نیز سامان بخشیدن به خدمات ماشینی در قالب و کیفیتی بهتر و مطلوب‌تر هر روز می کوشد تا بهترین خدمات‌رسانی به روز را داشته باشد.

وی با اشاره به اهداف سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، افزود: طراحی، برنامه­‌ریزی و سیاست گذاری در امور مربوط به خدمات موتوری، ایجاد، توسعه و بهره‌برداری از مراکز خدمات موتوری، آموزش‌­های تخصصی در تمامی زمینه‌­های کاربری ماشین آلات و سرویس و نگهداری و دستیابی به سیستم­‌های پیشرفته و بهبود بخشیدن به سیستم­‌های موجود در جهت ارایه خدمات موتوری از جمله این اهداف به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: خلاصه خدمات این سازمان شامل تأمین ماشین آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین شهرداری کلانشهر اصفهان، جمع‌­آوری پسماندهای تَر، ساختمانی، ضایعات فضای سبز، بیمارستانی، کمک در تأمین آب خام مورد نیاز فضای سبز کلانشهر اصفهان، تعمیرات تمامی ماشین آلات شهرداری کلانشهر اصفهان و خدمت‌رسانی و آمادگی کامل با انجام مانورهای مختلف در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آبیاری فضای سبز اصفهان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان شهر شهرداری اصفهان لايروبي رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سالن ورزشی در محله جروکان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی یکی از سیاست‌گذاری‌های اثرگذار مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهری است، اظهار کرد: وجود اماکن ورزشی در زیست‌بوم شهری چهره‌ای متمایز به شهر و زندگی شهروندی می‌بخشد.

وی افزود: در همین راستا پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ‌سازی در این حیطه، مستلزم گسترش فضای سرانه ورزشی به ویژه در کلان‌شهرها است، بیان کرد: ورزش شهری و شهروندی با گسترش فضای سرانه‌ی ورزشی به رسمیت شناخته می‌شود و جایگاه خود را در سیاست‌گذاری اجتماعی و فرهنگی حفظ می‌کند.

کد خبر 745374

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • آغاز رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری