Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@20:19:44 GMT

توزیع اعتبارات شهرستانی باید عادلانه باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۶۸۷۲

توزیع اعتبارات شهرستانی باید عادلانه باشد

گیلان- معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه توزیع اعتبارات شهرستانی باید عادلانه باشد، گفت: اعتبارات براساس شاخص‌های جمعیت و محرومیت باید توزیع شوند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان ،‌ روزبه رحمانیان در جلسه هماهنگی نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۳۹۸ استان گیلان، اظهار کرد:‌ با عنایت به اینکه برای تعیین سهم اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۹۸ شهرستان‌ها پیشنهادهایی از سوی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه شده، هدف از برگزاری این جلسه، اخذ نظرات نمایندگان و فرمانداران می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری این نکته که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به عنوان دبیرخانه شورا، مکلف به اجرای قانون است، ادامه داد: بر این اساس اعتبارات براساس شاخص‌های جمعیت و محرومیت باید توزیع شوند.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان پروژه های استان را به دو دسته تقسیم کرد و گفت:‌ برخی پروژه‌ها ماهیت سطح استانی دارند و اعتبارات آن در شورای برنامه‌ریزی و توسعه تصویب می‌شود و برخی دیگر دارای ماهیت شهرستانی هستند و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در خصوص آن تصمیم‌گیری می شود در مجموع می‌تواند در سقف اعتبارات ابلاغی به استان باشند و هرگونه جابجایی اعتبار بین آنان در این محدوده میسر است.

رحمانیان با بیان اینکه توزیع اعتبارات شهرستانی باید عادلانه باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشنهاد توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان، سه درصد حاصل از فروش نفت و میعانات گازی و جزو ۱۴ ردیف ۵۵۰ هزار با عنوان اعتبارات استانی قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ارائه شده که اعتبارات نفت و گاز براساس آخرین مصوبه هیئت وزیران برای محرومیت‌زدایی و رفع عقب‌ماندگی و ارتقای شاخص‌های بهره‌مندی شهرستان‌های توزیع می‌شوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری

مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به اهمیت تامین پایدارآب شرب گفت: برای استفاده و توزیع درست از منابع آبی، یکی از راهکار‌های مؤثری که در دستور کار قرار گرفته، استفاده از تکنولوژی‌های نوین از قبیل تله متری است.


حسین اکبریان با بیان اینکه علاوه بر شهر اصفهان دیگر شهر‌ها و روستا‌های استان نیز از سیستم تله متری در جهت توزیع عادلانه آب استفاده می‌کنند، افزود: در حال حاضر بیش از ۶۷ درصد تأسیسات آب شهر‌ها و ۸ درصد تأسیسات آب روستا‌ها در سطح استان مجهز به سیستم تله متری هستند، این درحالی است که در سال جاری تلاش می‌کنیم تأسیسات بیشتری در سطح استان از سیستم تله متری بهره‌مند شوند.


وی با اشاره به اینکه در سال گذشته توانستیم با مانیتورینگ و کنترل تأسیسات آب به صورت لحظه به لحظه آب شرب را به صورت عادلانه توزیع کنیم گفت: آبفای استان اصفهان علاوه بر مانیتورینگ تأسیسات آب در نقاط شهری، کنترل و پایش لحظه به لحظه تأسیسات آب در روستا‌ها را نیز در دستور کار قرار داده است.


اکبریان با اشاره به تجهیز تأسیسات آب روستا‌ها به سیستم تله متری گفت: بهره‌مندی تأسیسات آبرسانی روستا‌های استان به سیستم تله متری و تله کنترل نه تنها توزیع عادلانه آب با فشار یکسان را در روستا‌ها به همراه دارد، بلکه از هدر رفت آب نیز در روستا‌ها جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید