Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم لیگ دویی فارست گرین، به شکل خاصی از لباس فصل جدید خود رونمایی کرد. 

طرفداری- باشگاه فارست گرین که در سالیان اخیر به خاطر فعالیت‌های محیط زیست دوستانه‌اش بر سر زبان‌ها افتاده است، در اقدامی جالب از اولین لباس ورزشی ساخته شده با بامبو رونمایی کرد.

به گزارش دیلی میل، پنجاه درصد از این لباس از الیاف گیاه بامبو تولید شده است که موجب کاهش قابل توجهی در مصرف پلاستیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در پیراهن جدید خود از خطوط بدن گورخر الگو برداری کرده‌اند. همچنین در پشت پیراهن سه ستاره دیده می‌شود که نشان از جاه طلبی باشگاه برای رسیدن به چمپیونشیپ دارد. رنگ یکی از این ستاره‌ها به دلیل صعود به لیگ دو در سال ۲۰۱۷ با دو ستاره دیگر که نشانگر لیگ یک و چمپیونشیپ هستند، متفاوت است. جالب این که اسپانسر باشگاه هم یک شرکت تولید کننده مواد غذایی گیاهی است.

فارست گرین در سال ۲۰۱۸ پس از تأمین انرژی ورزشگاه خود به وسیله نور خورشید و همچنین در اختیار گذاشتن اغذیه گیاهی برای بازیکنان، مسئولان و طرفداران تیمش، سبزترین باشگاه فوتبال جهان نام گرفت. چمن ورزشگاه آن‌ها توسط یک ماشین چمن زنی رباتیک با استفاده از سیستم جهت یاب GPS کوتاه می‌شود. این باشگاه همچنین قصد داشت ورزشگاه جدید پنج هزار نفره‌ای با استفاده از ابزار چوبی بنا کند که این طرح ماه گذشته توسط شورای محل رد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟

متن نامه سازمان لیگ به شرح زیر است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| رونمایی از نخستین موتور بنزینیِ ۶ سیلندر؛ ساخت ایران
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • ببینید | نخستین بنای مذهبی ایرانیان
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • نخستین بنای مذهبی ایرانیان + فیلم
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد