Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: حتی اگر قرار باشد یک روز هم در کشتی باشم، کارم را در همان یک روز انجام می‌دهم. این هفته با علیرضا رضایی هم نشست خواهیم داشت. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص برنامه‌هایی که برای تیم‌های ملی در نظر دارد، اظهار داشت: اخیرا جلسه خوبی با محمد طلایی، امیر توکلیان و تورج ظفری داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا رضایی ظاهرا در سفر بود و به همین دلیل در نشست حضور نداشت. ما هیچ مشکلی با هم نداریم. بحث این است که تمام تیم‌های ما باید کنار هم باشند. در یکی دو روز آینده با مسئول فدراسیون صحبت خواهم کرد و اعتقادی به تفکیک تیم‌ها از هم ندارم.

وی ادامه داد: تیم‌ها باید در ارتباط تنگاتنگ با هم باشند، نه به لحاظ تمرین، بلکه به لحاظ تعامل. مشخص است که تمرین نوجوانان با جوانان فرق می‌کند اما سرمربی جوانان باید در تمرین نوجوانان حاضر شود و سرمربی نوجوانان نیز باید اطلاعات لازم را به سرمربی جوانان در مورد کشتی‌گیران بدهد. درحقیقت باید پرونده کشتی‌گیری از نوجوانان در اختیار تیم جوانان قرار بگیرد. در تیم بزرگسالان هم تفکیک نخواهیم داشت و این تیم باید با جوانان کاملا در ارتباط باشد. شاید درآستانه اعزام کادری مجزا داشته باشیم اما در عمل اینها نباید از هم جدا باشند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد با اشاره به تیم ملی امید، خاطرنشان کرد: کار تیم امید هم در راستای بزرگسالان است. خصوصا امروز که در بحث پشتوانه‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم. باید برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای باشد که انتقال از جوانان به بزرگسالان به درستی صورت بگیرد. امیدها هم که جزئی از بزرگسالان هستند. باید مثل همه جای دنیا عمل کنیم. حالا شاید در سال یک مسابقه مجزا برای امیدها در نظر گرفته شود اما تورنمنت خاصی را برای این رده سنی در دنیا نداریم. جوانانی مثل علیرضا کریمی و حسن یزدانی و یا قبل‌تر از آن علی دبیر، علی حیدری، رسول و امیر خادم، غلام محمدی، محمد طلایی و ... اینها همه پروسه جوانان را طی کردند و سریع به تیم ملی بزرگسالان منتقل شدند. اکنون هم باید همینطور باشد.

کاوه در پاسخ به این سوال که انتقاد اخیر سرمربی تیم ملی امید آزاد به معنای عدم همکاری با فدراسیون در مقطع کنونی است؟ تصریح کرد: اولا علیرضا رضایی انتقاد نکرده بلکه دیدگاهش را گفته است.نه من با او مشکلی دارم و نه او با من، در سالیان گذشته هم همیشه در کنار هم بودیم و خاطرات خوبی داریم. او نقطه نظرش را اعلام کرده، به هرحال من هم بی‌گدار به آب نمی‌زنم. حتی اگر قرار باشد یک روز هم در کشتی باشم، کارم را در همان یک روز انجام می‌دهم. این هفته با علیرضا رضایی هم نشست خواهیم داشت. انتخابی تیم ملی امید هم سر جایش قرار دارد و هیچ مشکلی نداریم.

رضایی: رئیس بعدی فدراسیون کشتی چالش‌های زیادی خواهد داشت

 

انتهای پیام/

 

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی قهرمانی تیم های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دلهای مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.

سیدعلی خامنه ای

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896270

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • ارزیابی کاوه از کسب ۲سهمیه المپیک
  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • مدیریت سیل در استان کرمان مانند شب عملیات در دفاع مقدس بود
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان