Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان امتحانات دانشجویان نخبه دانشگاه شریف شروعی برای خدمت رسانی و خادمی این نخبگان جوان به مردم نقاط محروم خراسان شمالی است. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، جمعی از دانشجویان نخبه دانشگاه صنعتی شریف با پایان یافتن ایام امتحانات و شروع فصل گرم تابستان برای خدمت رسانی و آبادانی نقاط محروم خراسان شمالی وارد دهستان شیرین سو از توابع شهرستان مانه و سملقان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمای 30 تا 40 درجه روستاهای خراسان شمالی، فاصله 1000 کیلومتری دانشگاه تا روستاهای محروم و کمبود امکانات نیز نتوانست سدی در برابر اراده‌های زیبا و مقتدر این جوانان حزب‌اللهی و انقلابی شود.

اردوی جهادی خادمیاران سلامت رضوی در مناطق محروم کرمانشاهبرگزاری بزرگترین اردوی جهادی اصناف در گرگان و اهوازبرگزاری اردوی جهادی شاعران و نویسندگان در مناطق سیل‌زده

خدمت و خادمی مردم وظیفه ماست و هیچ منتی هم نداریم

محمد صادق محمدیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: 100 نفر از نخبگان دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف به مدت 8 روز در شهرستان مانه و سملقان، دهستان شیرین سو مشغول به فعالیت جهادی و خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اقدام این گروه جهادی افزود: پروژه لوله‌گذاری انتقال آب از سرچشمه به روستای حسن آباد به طول 1300 متر، کف سازی سالن ورزشی روستای خرطوط، ساخت مدرسه روستای حاج حسین و ساخت خانه عالم از جمله اقدامات این گروه جهادی است.

محمدیان فعالیت‌های فرهنگی را بخش دیگری از اقدامات این گروه جهادی عنوان داشت و گفت: دانشجویان جهادگر لحظات استراحت خود را به حضور در بین اهالی روستا به مباحث فرهنگی و گفت‌وگوی با مردم می‌پردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در پایان گفت: وظیفه ما خدمت به محرومان و مردم است و هیچ منتی هم نداریم.

حضور رتبه‌های تک رقمی و دارندگان مدال‌های طلای المپیادهای کشوری در اردوی جهادی

آن چیزی که نقطه عطف این گروه جهادی بوده و آن را متمایز از دیگر گروه‌های جهادی کرده٬ حضور دانشجویان برتر کشور در کنکور و المپیادهای کشوری و جهانی است.

محمد نعیم صاحب الزمانی مسئول رسانه‌ای گروه جهادی دانشگاه شریف گفت: زیبایی اردوی جهادی آنجا است که می‌بینیم دانشجویانی که رتبه‌های تک رقمی کنکور و مدال المپیادهای برتر کشوری و حتی جهانی را دارند٬ دست به بیل شده‌ و بدون هیچ منتی به مردم خدمت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: طی صحبت‌هایی که با دانشجویان نخبه داشتیم تمامی آن‌ها از اردو راضی بودند و می‌گفتند برای اردوهای بعدی نیز حتما روی ما حساب کنید.

صاحب‌ازمانی در پایان تصریح کرد: یکی از اهداف گروه جهادی بالا بردن ارتباط میان دانشجویان و حس دوستی بین آنان بود که خداروشکر اردوی جهادی اکسیری برای این موضوع است.

یکی از نخبگان حاضر در این اردوی جهادی٬ سعید نعیمی٬ رتبه 5 کنکور ریاضی در سال 96 است. او با حضورش در این اردوی جهادی در یکی از محروم‌ترین مناطق ایران اسلامی٬ با عمل ثابت کرد که نخبگی و تراز هوشی با بصیرت و تقوا رابطه‌ای مستقیم دارد و نسل روشن انقلاب اسلامی در مسیر تکامل اراده‌های انقلابی٬ هم‌چنان در حال بالندگی است.

انتهای پیام/ ز

R7719/P/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش قدس خراسان، سروش پورآزاد درباره برگزاری مسابقات شطرنج، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی رده‌های سنی دختران در کشور و انتخابی برای اعزام به آسیا از ۲۳ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران برگزار شد. این مسابقات در رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال با حضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور برگزار شد که شطرنج‌بازان خراسانی در آن خوش درخشیدند.

رییس هیأت شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این مسابقات، در رده سنی زیر ۱۰ سال اسما حسن‌پور مقدم توانست قهرمان شود و سلما همتیان رتبه دوم را از آن خود کرد تا این رده سنی در تسخیر ورزشکاران خراسانی باشد. همچنین در رده سنی زیر ۱۲ سال آیناز قاسمی توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند و در رده سنی زیر ۱۴ سال روشا اکبری عنوان دوم را از آن خود کرد.

وی گفت: پرینا اخوان نازنین و فاطمه عصارزاده در رده سنی زیر ۱۸ سال، ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی در رده سنی زیر ۱۶ سال، هستی شریف مشهدی و روشا اکبری در رده سنی زیر ۱۴ سال، آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان‌پور در رده سنی زیر ۱۲ سال، ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی‌زاده و اسما حسن‌پور در رده سنی زیر ۱۰ سال، نگار فروغی، نگین فروغی، النا جعفری و سارا مفتاحی در رده سنی زیر هشت سال اعضای تیم خراسان رضوی در این مسابقات بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت