Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تصادف سواری پراید و دنا در روستای ورزی رامسر ۵ کشته و ۱ زخمی بر جای گذاشت. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد حیدری در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تصادف در ساعت هشت صبح امروز در کیلومتر 13 محور کرمانشاه روانسر اتفاق افتاده است، اظهار داشت: این حادثه مابین دو دستگاه پراید و سواری دنا به وقوع پیوست که چهار نفر از سرنشینان پراید کشته و یک نفر مصدوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه راننده سواری دنا نیز در این حادثه کشته شده است، بیان کرد:تصادف صبح امروز به دلیل انحراف به چپ سواری دنا که از سمت روانسر به کرمانشاه در حال حرکت بوده گزارش شده و این خودرو یک سرنشین داشته است.

وی با اشاره به اینکه 15درصد از تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر شده است، عنوان کرد: برای جلوگیری از حوادث رانندگی ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودرو، پرهیز از صحبت کردن با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن هنگام رانندگی مورد توجه ویژه رانندگان قرار بگیرد.

39 درصد تصادفات جاده‌ای ایلام در 30 کیلومتری شهرها حادث می‌شودتهران| فرار نافرجام راننده "ساینا" از صحنه تصادف مرگبارفقدان یکی از عوامل پیشگیری از تصادفات در کرمانشاه؛ وقتی خیابان‌ها فاقد خط‌کشی طولی است

حیدری عدم توجه به جلو در حین رانندگی، رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ را از دلایل عمده تصادفات معابر برون شهری دانست و گفت: از رانندگان انتظار می‌رود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با آرامش و با سرعت مجاز رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در طرح تابستانی امسال تیم‎های گشتی محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در سطح محورهای برون شهری انجام وظیفه می‌‌کنند، عنوان کرد:  با تخلفات سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ که خط قرمز تیم‌های گشتی پلیس راه بوده برخورد و خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند به مدت 72ساعت توقیف می‌شوند.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات روز دوشنبه اعلام کردند بر اثر خروج خودروی مسابقه‌ای در سریلانکا از مسیر ۷ نفر کشته و ۲۰ زخمی شدند.

نیهال تالدووا، سخنگوی پلیس گفت که یکی از خودروها از پیست منحرف شد و با تماشاگران و مسئولان مسابقه برخورد کرد.

تالدووا گفت که هفت نفر از جمله چهار مقام و یک دختر هشت ساله کشته شدند و ۲۰ نفر دیگر در بیمارستان تحت مداوا هستند. وی گفت: حال سه تن از مجروحان وخیم است.

تحقیقات پلیس برای بررسی جزئیات حادثه آغاز شده است.

در این مسابقه بیش از ۱۰۰ هزار تماشاگر حضور داشتند. ویدئوهای شاهدان عینی نشان می‌دهد مردم پس از آن به سمت محل حادثه هجوم بردند و ادامه مسابقه متوقف شد.

کد خبر 6085848

دیگر خبرها

  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • هدفگذاری برای کاهش سالانه ۱۰ درصدی فوتی‌های تصادفات
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم
  • ۲ فوتی و ۱۰ مصدوم در ۳ تصادف در محور گناوه