Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندرپور گفت: دهه فجر ۹۹ فاز یک خط ۲ مترو شیراز با ۲ یا سه ایستگاه به بهره برداری می رسد که یک رکورد محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (شنبه 15 تیر) در حاشیه بازدید از کارگاه عملیاتی خط 2 مترو شیراز، گفت: تا امروز عملیات احداث خط 2 مترو شیراز به شکل 2 شیفت 12 ساعته اجرا می شود که تاکنون 416 متر در هر ماه حفاری شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار شیراز با یادآوری این مطلب که پیمانکار این عملیات قرارگاه «خاتم الانبیا (ص)» است، افزود: اگر به شکل سه شیفت هشت ساعته کار انجام شود بازدهی کار به حفاری 480 متر در ماه می رسد.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات عمرانی در سه ایستگاه «امیرکبیر»، «عادل آباد» و «امام حسین (ع)» درحال اجراست، اضافه کرد: دهه فجر 99 فاز یک خط 2 مترو شیراز با 2 یا سه ایستگاه به بهره برداری می رسد که یک رکورد محسوب می شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه 6 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت و همین میزان بودجه هم در بودجه 98 در نظر گرفته شده است که در مجموع 12 هزار میلیارد ریال است، افزود: در مجموع تاکنون چهار هزار و 380 متر از تونل های خط 2 مترو شیراز حفاری شده است که اگر سه شیفت کاری پیش برود، فاصله «میانرود» تا میدان «امام حسین (ع)» در زمان ذکر شده به بهره برداری می رسد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، «نواب قائدی»، عضو شورای اسلامی شهر شیراز هم گفت: بهره برداری از خط 2 مترو شیراز توزیع مناسب عدالت اجتماعی در شهر را در پی دارد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرگزاری شبستان مراسم اختتامیه حرم حضرت معصومه س حج کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه خط ۲ مترو شیراز شورای اسلامی شهر شیراز مترو شیراز شهرداری شیراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری