Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@17:50:20 GMT

مدیرکل جدید کمیسیون پزشکی بنیاد شهید معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۷۹۲۰

مدیرکل جدید کمیسیون پزشکی بنیاد شهید معرفی شد

مراسم تکریم غلامرضا طائبی مدیرکل سابق کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران و معارفه حمیدرضا حبیب‌اللهی به‌عنوان مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه ۱۵ تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه حوزه خدمات بهداشت و درمان پیشانی خدمات‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران است، افزود: وظیفه اصلی بنیاد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اما اگر خدمات‌رسانی به ایثارگران به‌خوبی صورت نگیرد این وظیفه اصلی نیز تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت بنابراین حوزه خدمات درمانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بخش بهداشت و درمان نیز ۲ اداره کل درمان و کمیسیون پزشکی بیشترین خدمات را ارائه می‌کنند. کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران محل پذیرش متقاضیان و ورود ایثارگران به بنیاد است و باید در عین رعایت ضوابط با دقت و ظرافت در آن رفتار شود و خدمات به نحو احسن ارائه شود.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از زحمات غلامرضا طائبی به‌عنوان مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد گفت: در زمان دکتر طائبی اقدامات خوبی در این مجموعه صورت گرفت و محیط مناسب و آرامی برای ارائه خدمات به ایثارگران ایجاد شد. تمام مصوبات مجلس شورای اسلامی که مربوط به این بخش بودند نیز عملیاتی شدند؛ به‌عنوان‌مثال موضوع بررسی حق پرستاری در زمان بسیار کوتاهی در این کمیسیون اجرایی شد.
عباسپور افزود: آرامش کمیسیون پزشکی مدیون زحمات تمام همکاران زحمتکش این حوزه است و این آرامش از سیاست‌های اصلی بنیاد و دغدغه جدی ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران است. وظیفه همه ما در بنیاد و به‌خصوص در کمیسیون پزشکی تلاش برای احقاق کامل حقوق افراد است و تمام مسائل باید با دقت بررسی شوند. البته همکاران ما در کمیسیون پزشکی عمدتاً از جامعه معزز ایثارگری و دغدغه‌مند این جامعه هستند.
وی در پایان گفت: دکتر حبیب‌اللهی نیز جانباز و از دلسوزان جامعه ایثارگری محسوب می‌شوند و ان‌شاءالله با حضور و تلاش ایشان روند خوب فعلی ادامه یابد و آرامش موجود برقرار بماند.
غلامرضا طائبی مدیرکل سابق کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه گفت: فلسفه حضور بسیاری از دوستان در بنیاد کارهای معنوی است و این خدمت افتخاری برای ما محسوب می‌شود. همکاران بنده در طول خدمت در کمیسیون پزشکی افرادی بسیار پرتلاش و بی‌ادعا بودند که همواره سعی می‌کردند حق‌الناسی مغفول نماند.
وی افزود: ۳۰۰ هزار پرونده در کمیسیون پزشکی بنیاد در حال الکترونیکی شدن است. همچنین تمام شعب ما الکترونیکی شده و تمام پرونده‌ها به‌صورت الکترونیکی ثبت می‌شود.
حمیدرضا حبیب‌اللهی مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز طی سخنانی از زحمات صورت گرفته در کمیسیون پزشکی تشکر کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس جانبازان شیمیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهدای شهرستان‌های دشتی، تنگستان و دشتستان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل سالن شهدای فرهنگی خورموج برگزار شد گفت: شهرستان دشتی شهرستان علم و ادب و فرهنگ و قرآن است و ایثار و شهادت همواره از جایگاه ویژه‌ای در این شهرستان برخوردار بوده است.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: مردم شهرستان دشتی در عرصه دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشتند و نیز در عرصه‌مبارزه مستقیم با آمریکا سردارانی فداکار از این شهرستان حضور داشتند و نام دشتی در حوزه‌های دفاع، ایثار و شهادت نامی پرآوازه است.

وی شهرستان دشتی را شهرستانی قرآنی دانست و گفت: آموزه‌های قرآنی موجب تقویت روحیه ایثارگری در سطح شهرستان بوده است.

وی اضافه کرد: نام ده سردار رشید شهرستان دشتی و چهارده شهید جاویدالاثر بر تارک این شهرستان می‌درخشد.

وی آوازه شهرستان دشتی را در دفاع از نظام و انقلاب سرآمد دانست و گفت: اولین شهید دانش آموز، اولین شهید پاسدار، اولین شهید روحانی، اولین شهید ترور و اولین شهید دفاع مقدس در سطح استان از شهرستان دشتی بوده‌اند.

وی گفت: مجموعه فرمانداری و مدیران شهرستان با تعامل سازنده با امام جمعه شهرستان در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه خدمت رسانی شایسته به مردم گام برمی‌دارد.

وی خواستار مساعدت ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت تهیه و ساخت مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی جهت معرفی آنان در عرصه‌های بین المللی شد.

کد خبر 6082061

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی