Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@14:39:10 GMT

«نشاط معنوی» در امامزاده غیاث‌الدین محمد(ع)

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۷۹۸۳

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کلاس‌های طرح «نشاط معنوی» همزمان با جشن میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، با حضور زائران و مجاوران در بقعه متبرکه امامزاده غیاث‌الدین محمد(ع) مشهد افتتاح شد.
این بقعه متبرکه با برگزاری ۱۴ کلاس تابستانی شامل کلاس‌های دینی، علمی، آموزشی و هنری به‌صورت رایگان برای تمام رده‌های سنی در طرح نشاط معنوی تابستان ۹۸، فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این کلاس‌ها ثبت نام کرده‌اند؛ این کلاس‌ها در بخش آقایان در رشته‌های سرود، احکام و اعتقادات، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و برنامه‌های اردویی برون‌شهری و در بخش با‌نوان در رشته‌های سبک زندگی با رویکرد تغذیه سالم، تفسیر، تجوید، روخوانی و حفظ قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، عروسک بافی، خیاطی، آشپزی، زبان و نقاشی از امروز، ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: طرح نشاط معنوی مشهد ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره)؛ سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از خانه اکرام با فرزندان معنوی خود در این محل دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سردار رادان در این دیدار که با حضور جعفر صباغیان، قائم مقام و حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات خانواده‌های فرزندان معنوی خود، سفر به مشهد مقدس را به آنان هدیه کرد.

کد خبر 6081855

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز