Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدزاده شایعات مربوط به جدایی اش از جمع بازیکنان پرسپولیس را رد کرد.

طرفداری- فرشاد احمدزاده درخصوص مطلبی که از او در یکی از رسانه‌ها مبنی بر جدایی از پرسپولیس به دلیل فشار هواداران منتشر شده گفت:

هیچ فشاری از سوی هوادارن روی من وجود ندارد. فقط روز اول تمرینات که خودم در تمرین نبودم شعارهایی داده شد اما بعد از آن هواداران پرسپولیس حمایت خوبی از من کردند چرا که من بازیکن پرسپولیس هستم و پیراهن این تیم را می‌پوشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با رد جدایی‌اش از جمع سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد:

جدایی از پرسپولیس را قویا رد می‌کنم چرا که هیچ کسی در این باره با من حرف نزده و من هم برنامه‌ای برای این کار ندارم. من با قدرت کارم را در پرسپولیس دنبال می‌کنم و هدف همه ما در وهله اول قهرمانی در لیگ آینده است. من هم کارم را زیر نظر آقای کالدرون دنبال می‌کنم و بحث جدایی من از پرسپولیس صحت ندارد. نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید اما من از پرسپولیس جدا نخواهم شد. 

بازیکن تیم پرسپولیس درخصوص تمرینات گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت:

آقای کالدرون نیازی به تعریف من ندارد چرا که او رزومه خیلی خوبی از خود به جا گذاشته و تمرینات خیلی خوبی هم با هم انجام می‌دهیم. امیدوار هستیم که بتوانیم چهارمین قهرمانی متوالی را بدست بیاوریم و برای این مساله تمرینات خود را انجام می‌دهیم. 

احمدزاده درمورد اردوی پرسپولیس در ترکیه هم گفت:

به هر حال برگزاری چنین اردوهایی صددرصد به ما کمک زیادی می‌کند تا از همه نظر آماده شویم. چنین اردوهایی از نظر روحی و بدنی به ما کمک زیادی خواهد کرد و امیدوارم که در ترکیه تمرینات مناسبی انجام دهیم و هر چه زودتر به آمادگی کامل برسیم. اردوی ترکیه می‌تواند به ما کمک زیادی انجام دهد و امیدوارم که خروجی این اردو را در مسابقات لیگ ببینیم. 

به نقل از فارس، بازیکن تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی با کالدرون چه مقامی در لیگ بدست می‌آورید اظهار داشت:

به هر حال تیمی که سه قهرمانی بدست می‌آ‌ورد کار بسیار سختی برای تکرار آن دارد و ما هم از این موضوع باخبریم. می‌دانیم که انتظارات هواداران از ما بالا رفته است و امیدوارم که با تمرینات کادر فنی، همت بازیکنان و حمایت هواداران بتوانیم باز هم قهرمانی در لیگ را بدست بیاوریم. با همه این شرایط کار ما واقعا سخت است اما تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا هواداران خوشحال شوند. خوشبختانه آقای کالدرون بسیار کار بلد است و به اینجا آمده تا پرسپولیس را موفق کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو

به گزارش "ورزش سه"، استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، آغاز دوران جدید این باشگاه بود. زمانی که تصور می‌شد با پایان جام ملتها، تفویض قدرت از یحیی به برانکو بدون چالش انجام خواهد شد اما ناگهان ایوانکوویچ اعلام کرد که قصد حضور در پرسپولیس را ندارد و قرمزها با اعتماد رضا درویش به اوسمار، یک سرمربی تازه را روی نیمکت دیدند.

در زمانی که بازیکنان و مدیریت پرسپولیس تمام قد پشت اوسمار بود، هواداران اعتراض و انتقاد شدیدی علیه سرمربی جدید و حامیان او داشتند اما رفته رفته نتایج خوب از راه رسید و اوسمار موفق شد مقبولیت قابل توجهی را نزد هواداران این تیم کسب کند.

سرمربی برزیلی این دوران را اینطور شرح می‌دهد: خیلی دوران سختی برای همه بود؛ برای من، باشگاه، هیئت مدیره و بازیکنان که تغییراتی در کادرفنی‌شان داشتند. من تیم‌مان را خوب می‌شناختم و می‌دانستم تیم‌مان چقدر کیفیت دارد و می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد. ما پارسال دو قهرمانی به دست آوردیم و من به تیم‌مان اعتماد داشتم و می‌توانستم چنین مسئولیتی را قبول کنم، اما نگرانی هواداران را درک می‌کردم.

ویدئو: 330723

او در صحبتهای متواضعانه ادامه داد: وقتی شخص بزرگی مثل آقا یحیی که یک مربی خوب و انسان خوب بودند در تیم حضور داشتند و بعد از ایشان هم دنبال مربی بزرگی مثل آقای برانکو بودند، قطعا هواداران مقایسه می‌کردند و اگر کسی را در حد آنها نمی‌آوردند، باعث نگرانی آنها بود. درست است که یک سری پیام‌های ناراحت‌کننده و شاید بی ادبانه نه فقط برای من، بلکه برای خانواده‌ام آمد، اما می‌فهمم؛ فوتبال همراه با احساسات و عشق است و من می‌دانستم با گذشت زمان و نتایج خوب می‌توانیم نگاه تماشاگران را عوض کنیم.

اوسمار ادامه داد: وقتی برای خرید و پیاده‌روی می‌روم و لطف و مهربانی هواداران و حتی عذرخواهی آنها را می‌بینم، باعث می‌شود کارم را بهتر انجام بدهم.

او خاطره جالبی هم از یک موقعیت مشترک داشت: من تقریبا موقعیت مشابهی در تیم کورینتیانس داشتم که طرفداران زیادی دارد.‌ من دستیار سرمربی بودم که ایشان داشتند به کشور عربستان می‌رفتند و من به عنوان سرمربی انتخاب شدم؛ جایی که تیم در فصل قبل موفقیت خوبی داشت و در آن فصل بازیکنان زیادی فروخته بود و تقریبا شرایطی مشابه پرسپولیس داشت.

سرمربی پرسپولیس در پایان این بحث گفت: ما فقط آقا یحیی را از دست ندادیم، بلکه ننکا و آقای عسگری هم رفتند. بازیکنان همان‌ها بودند و بازیکنان جدید آمدند. فرق پرسپولیس با کورینتیانس این بود که در پرسپولیس بازیکنان بودند و عوض نشدند‌. من با شناختی که از بازیکنان و کادر داشتم، از نتایج خوبی که قرار است بگیریم، مطمئن بودم.

دیگر خبرها

  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو