Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای از مسؤولان خواست هر چه سریع‌تر و با حرکتی جهادی در راستای رفع تبعات طوفان شن قدم برداشته و گزارش اقدامات خود را به مردم ارائه دهند.به گزارش بلاغ،در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در پی وزش طوفان شن و گردوخاک در سیستان آمده است: بار دیگر با فرا رسیدن فصل تابستان و شروع وزش بادهای ۱۲۰ روزه سیستان شاهد اخبار نگران کننده و ناگواری از این منطقه هستیم و امسال نیز این طوفان که غلظت ذرات غیر مجاز را در هوا به بیش از ۱۱ برابر حد مجاز رسانیده تا کنون بیش از ۱۰۰ نفر را روانه بیمارستان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان از مسئولین کشوری و استانی این سوال را دارد که آیا سرزمینی که دارالولایه لقب دارد؛ و دارای تمدنی غنی و فرهنگی درخشان در طول تاریخ است آیا مستحق اینگونه بی توجهی ها و کم لطفی هاست؟

آقایان؛ سیستان زیر طوفان شن در حال دفن شدن است! دریغ از راهکاری و برنامه ای برای مقابله با ریزگردها! نگران اتوی کت شلوارتان هستید یا براستی درمانده اید از راه حل؟ تا کی باید شاهد مهاجرت مردم از خانه و دیارشان به دلیل گسترش بیکاری و سایر پیامدهای ناشی از این معضل باشیم؟ چرا بادهای ۱۲۰ روزه که روزگاری نعمتی برای سیستان بوده اند؛ هم اکنون نقمت اند و مصیبت؟

چرا کودکان و نوجوانان سیستانی حق ندارند تا همانند سایر همسالان خود در این ایام تابستان به تفریحات کودکانه خود بپردازند و از این فرصت استفاده لازم را ببرند؟ و بجای اینها باید  با بیماری های تنفسی، چشمی و سل دست و پنجه نرم کنند؟

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان از تمامی مسئولین ذیربط خواستار است؛ تا هر چه سریع‌تر و با حرکتی جهادی در جهت رفع این معضل بزرگ قدم برداشته و گزارش اقدامات خود را به مردم ارائه دهند.

بدون شک این شورا تا حصول نتیجه پیگیری های خود را ادامه خواهد داد تا ان شاءالله این معضل بزرگ در منطقه به فراموشی سپرده شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله سیستان و بلوچستان را لرزاند

زمین‌لرزۀ با قدرت ۴.۸ در مقیاس ریشتر حوالی منطقۀ مسجد حضرت ابوالفضل سیستان‌وبلوچستان را تکان داد.

 

منبع:مهر

دیگر خبرها

  • اردوغان: باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • ببینید/ نجات از سیل در کنارک سیستان‌و‌بلوچستان
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ببینید | تصاویر هوایی از گستردگی سیل در سیستان و بلوچستان
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • تصاویری از سرریز شدن یک سد دیگر در سیستان و بلوچستان | حجم آب را ببینید + فیلم
  • مواضع متناقض آمریکا در باره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • زلزله سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه