Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز اصغری اردلانی روز شنبه در جمع خبرنگاران گزارشی از مرحله اول نقل و انتقالات درون استانی ارائه کرد و افزود: با اعلام نتایج مرحله اول انتقالات اینترنتی، تقاضای متقاضیان در مرحله دوم با نظر مساعد بررسی خواهد شد.

وی گفت: رویکرد اصلی از این اقدام استفاده از حداکثر ظرفیت نیروی انسانی با رویکرد تأمین نیروی مورد نیاز مناطق و نواحی و ایجاد رفاه نسبی در بین متقاضیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نتایج نقل و انتقال سال ۱۳۹۸ داخل استان فرهنگیان رسمی و پیمانی استان آذربایجان شرقی ۱۹ خرداد اعلام شد، گفت: فرهنگیان رسمی و پیمانی که در موعد مقرر در سامانه نقل و انتقالات سال ۱۳۹۸ داخل استان ثبت نام کرده بودند، می توانند با ورود به سامانه http://www.tabriz۹۸۲.enteghalat.com، از نتیجه تقاضای انتقال خود مطلع شوند.

معاون پشتیبانی دستگاه تعلیم و تربیت استان گفت: با بهره وری کامل از ظرفیت های موجود نیروی انسانی استان حداکثر توان برای بالابردن آمار منتقل شدگان بکارگرفته می شود.

اصغری تاکید کرد: ثبت نام متقاضیان با اجرای دقیق و به موقع مفاد دستورالعمل درسایت www.tabriz۹۸۲.enteghalat.com انجام خواهد گرفت.

متقاضیان انتقال در صورت دارا بودن شرایط نقل و انتقال با هماهنگی کارشناس امور اداری و تشکیلات اداره محل خدمت خود در زمان مقرر می‌بایست نسبت به تکمیل فرمهای نقل و انتقال رایانه ای از طریق سامانه اینترنتی در سایت مربوط اقدام کنند.

۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان بروجن گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم است.
فتاح کرمی افزود: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت طرح‌های در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فرهنگیانی که در طرح‌های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحد‌های طرح‌های فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل شود.
سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن هم گفت: طرح مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد.
افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷هزار و ۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.
وی گفت: بلوک‌های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه (همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.
علایی متراژ واحد‌های این طرح مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد: واحد‌های این طرح در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر