Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:04:45 GMT

درخشش دوومیدانی کاران کردستانی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۸۲۶۹

درخشش دوومیدانی کاران کردستانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در این رقابت‌ها که در شهرکرد برگزار شد زانیار رحمانی، صهیب ساعدموچشی و اشکان اسماعیلی موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شدند
در این رقابت دو روزه، ۲۳۵ دونده از ۳۱ استان کشور در مواد مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ که در نتایح انفرادی ماده ۲۰۰۰ متر با مانع زانیار رحمانی به نشان طلا دست یافت و به ترتیب در ماده پرش سه گام وماده ۱۰ کیلومتر پیاده روی صهیب ساعدموچشی و اشکان اسماعیلی صاحب نشان نقره و برنز شدند
در پایان و در مجموع تیمی؛ آذربایجان شرقی جایگاه نخست  را از آن خود کرد واستان‌های فارس و تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ت

کسب سه نشان رنگارنگ از سوی ورزشکاران کردستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوومیدانی درخشش ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد

هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را بررسی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی از جمله فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود. پس از استعفای هاشم صیامی در اردیبهشت 1402، افشین داوری مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت، اما پس از نزدیک به 6 ماه سکان سرپرستی را به مهدی مبینی تحویل داد. مبینی هم که قرار بود انتخابات را برگزار کند، سودای ریاست داشت و به دلیل ثبت‌نام در انتخابات، از سمتش کنار کشید تا حسین مطیعی در 26 اسفند به عنوان سومین سرپرست دوومیدانی منصوب شود.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

در همان اوایل حضور مطیعی، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست به پایان رسید و 13 نفر به نام‌های احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی نام‌نویسی کردند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، پژمان معتمدی که دو بار در سال‌های گذشته به عنوان دبیر مجمع حضور داشت، به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد تا امور مربوطه را انجام بدهد. اصلی‌ترین ماموریت معتمدی برگزاری مجمع انتخاباتی است، البته که باید مقدمات این کار فراهم شود. یکی از این مقدمات برگزاری جلسه هیئت رئیسه به منظور پیشنهاد تاریخ مورد نظر برای برگزاری انتخابات است. بر همین اساس قرار است جلسه هیئت رئیسه هفته آینده برگزار شود تا اعضای آن، پیشنهاد خود را برای زمان برگزاری انتخابات ارائه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به بررسی صلاحیت مدیریت نامزدها، انتخابات دوومیدانی در خرداد ماه به انجام برسد تا این فدراسیون پس از یک سال بالاخره رنگ حضور یک رئیس را به خود ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرمت با کاهگل عامل ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی