Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@05:35:39 GMT

بازی PES 2019 از عناوین رایگان PS plus حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۸۴۷۵

بازی PES 2019 از عناوین رایگان PS plus حذف شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز گذشته اخباری مبنی بر اینکه قرار است شرکت سونی دو عنوان را در ماه ژولای، به طور رایگان و بدون نیاز به حساب PS PLUS در اختیار کاربران قرار دهد، منتشر شد. قرار بود این دو بازی عناوین PES 2019 و Horizon Chase Trubo باشند اما به تازگی اعلام شد که عنوان PES 2019 جای خود را به بازی Detroit: Become Human Digital داده است و قرار است نسخه دیجیتالی و Deluxe Edition این بازی بدون نیاز به حساب PS plus، در اختیار گیمرهای کنسول پلی استیشن 4 قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این تغییر ناگهانی هنوز مشخص نیست و شرکت سونی و کونامی نیز علت روشن و مشخصی را اعلام نکرده‌اند اما ظاهرا این تغییر به تصمیم شرکت سونی انجان شده است و در این‌ باره مدیر شرکت کونامی با GameSpot مصاحبه‌ای انجام داده است. Lennart Bobzien مدیر بخش تجاری اروپا شرکت کونامی، اعلام کرد: من واقعا نمی‌توانم اعلام کنم چه اتفاقی افتاده است و شرکت ما هم از این اتفاق تعجب کرده است چرا که این اتفاق به طور ناگهانی اقتاده است و شرکت سونی هیچ هماهنگی با شرکت کونامی نداشته است

 

وی در ادامه گفت: شرکت سونی هنوز دلیل این تغییر را اعلام نکرده است و از طرفی هم شرکت ما در حال ایجاد تغییرات در بخش PS plus بازی بود که ناگهان عنوان Detroit جایگزین عنوان  PES 2019 شد. این تصمیم به شرکت کونامی مربوط نمی‌شد و تمام مسئولیت آن بر عهده سونی است.

بیشتر بخوانید: طراحی تیره و خاکستری بازی Call of Duty: Modern warfare انتخاب تیم سازنده بود

سونی اعلام کرد کسانی که عنوان Detroit را خریداری کرده‌اند و برای آن‌ها رایگان‌ شدن بازی فرقی نمی‌کند، این احتمال وجود دارد که شرکت سونی عنوان دیگری را برای آن‌ها جایگزین کند تا این افراد نیز بتواند یکی از عناوین کنسول سونی را به رایگان تجربه کنند. در حال حاضر شرکت سونی دلیل تغییر PES 2019 به Detroit را اعلام نکرده است و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت صبر کرد.

انتهای پیام/

حذف ناگهانی PES 2019 از فهرست عناوین رایگان PS plus

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین

روزنامه‌های امروز خراسان جنوبی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.

باک‌های خالی رانندگان استان در روزنامه آوای خراسان جنوبی و آوازه ژئوپارک طبس به برلین رسید در روزنامه امروز خراسان جنوبی عناوین تیتر روزنامه‌هایی است که می‌توانید امروز مشاهده کنید.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عناوین روزنامه‌های روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • پیروزی 4-1 لیورپول مقابل پورتو و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (17 آوریل، 2019) / فیلم
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • پلی استیشن 5 پرو برای اجرای 60fps بازی‌ها هدف‌گذاری می‌کند
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز