Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@20:42:40 GMT

مدیرعامل «بی ام دبلیو» استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۸۴۸۷

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سی‌ان‌ان، شرکت خودروسازی «بی‌ام‌دبلیو» در پی استعفای «هارالد کروگر» مدیرعامل این شرکت در روز جمعه، به دنبال یافتن مدیر عامل جدیدی برای خود است تا بتواند سیاست‌های جدید خودروسازی را اعمال کند.

کروگر که ۳۰ سال است در این شرکت فعالیت می‌کند و همینطور چهار سال مدیرعامل این شرکت بود، ضمن تشکر از همکاران و کارمندان بی‌ام‌دبلیو گفت: «برای اینکه «بی ام دبلیو» به افق جدیدی دست پیدا کند، استعفا خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این شرکت به دنبال این است که تا سال ۲۰۲۳ میلادی ۲۵ مدل جدید خودروی الکتریکی به بازار عرضه کند. همینطور این شرکت قصد دارد تا ۲۰۲۱ فروش خودروهای الکتریکی خود را به دو برابر برساند.

این شرکت اخیرا یک میلیارد دلار برای توسعه خطوط خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری کرده است. اخیرا به دلیل مشکلات اقتصادی جهان و همینطور کاهش سهام، این شرکت با مشکلات اقتصادی جدیدی دست به گریبان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، تاکنون برق ۲۸ روستا پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برق‌دار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی‌، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.

کد خبر 745731

دیگر خبرها

  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • پروازهای شارجه و دبی از سر گرفته شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳