Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش محبی‌نیا روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح ساماندهی زرینه رود اظهار کرد: علاوه بر آن، استاندار آذربایجان‌غربی نیز در سفر اخیر خود به این شهرستان قول اختصاص ۵۰ میلیارد ریال را برای اجرای این طرح از محل اعتبارهای استانی را داده است.
وی افزود: همچنین از محل اعتبارهای بازآفرینی شهری از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان ۲۰ میلیارد ریال به همین منظور اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبار توازن منطقه ای به این پروژه تخصیص یافته است، گفت: در شرایط مالی که کشور و شهرداری‌ها با آن مواجه هستند، از این میزان اعتبار باید بیشترین استفاده را انجام داد.
«محبی‌نیا» با بیان اینکه این طرح آینده مناسبی را از نظر گردشگری برای میاندوآب رقم زده و زمینه رضایتمندی مردم این شهر را فراهم خواهد کرد، افزود: اجرای این طرح مهم علاوه بر داشتن جنبه زیباسازی و گردشگری، در ایمن‌سازی زرینه‌رود در محدوده شهر میاندوآب نیز نقش مهمی خواهد داشت.
ساحل‌سازی زرینه‌رود یکی از بزرگترین طرح‌های عمران شهری در شمال غرب کشور به شمار می‌رود که اجرای آن از آرزوهای مهم و دیرینه مردم میاندوآب است؛ این طرح در سه فاز و در مجموع به طول ۷.۲ کیلومتر از پل ستارخان شروع می‌شود و تا کوی امام علی (ع) ادامه خواهد یافت.

میاندوآب دارای سه رودخانه قوروچای، سیمینه رود و زرینه رود است که از داخل و حاشیه این شهر عبور می کند.
سیمینه رود یکی از رودهای مهم آذربایجان‌غربی است که از کوهستان های بوکان، سقز، بانه و شمال عراق سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از شهرهای بوکان و میاندوآب به دریاچه ارومیه می‌ریزد.
زرینه‌رود نیز به طول ۲۳۰ کیلومتر طولانی‌ترین رودخانه‌های آذربایجان غربی است که در طول مسیر خود از شاهین دژ و میاندوآب عبور کرده و به دریاچه ارومیه می‌ریزد.
رودخانه قوروچای نیز پس از گذر از روستاهای واقع شده در جنوب شرقی بخش باروق به رودخانه زرینه‌رود میاندوآب می‌ریزد.
میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

۹۸۷۱/۶۱۸۵/‌۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تخصیص اعتبار میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد

استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد، برای بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد