Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برزو نیک‌نژاد، کارگردان فیلم «دو زیست» درباره مرحله پایانی ساخت این فیلم به سینماآنلاین گفت: «فیلم «دو زیست» در مرحله مونتاژ و صداگذاری است و این فیلم تا پایان تابستان به طور کامل آماده می‌شود.»

کارگردان «دوزیست» درباره زمان اکران فیلم گفت: «زمان اکران فیلم هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم مانند همه کارگردان‌ها از نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر خوشحال می‌شوم، در نتیجه بر اساس مشورت‌های میان من و سعید خانی، به احتمال زیاد فیلم «دو زیست» درجشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.»

نیک‌نژاد درباره ژانر مورد علاقه‌اش برای کارگردانی گفت:«کمدی را بیشتر از ژانرهای دیگر دوست دارم.  نگارش متنی کمدی را بعد از پایان مراحل فنی «دو زیست» آغاز می‌کنم. فیلمنامه‌های کمدی را که خوانده‌ام، دوست ندارم، بنابراین متنی جدید می‌نویسم و یا متن‌های قبلی‌ام را بازنویسی می‌کنم.»

نیک‌نژاد درباره کارهای بعدی خود می‌گوید: «نمی‌دانم کار بعدی را برای سینما می‌سازم یا تلویزیون. در کل هیچ مشکلی با هیچ رسانه‌ای ندارم و کارهایم از هر طریقی که پخش شود و موفق باشد، همان را می‌پسندم.»

پژمان جمشیدی یکی از نقش‌های اصلی این فیلم در کنار جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، الهام اخوان، مانی حقیقی و سعید پورصمیمی و... است.  

۲۵۸۲۴۵

کد خبر 1276960

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کارگردانان سینمای ایران مانی حقیقی پژمان جمشیدی ستاره پسیانی هادی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی سرگزی گفت: تعداد هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.
وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این رویداد ملی، صادق سوری با دو عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس از استان ما در نمایشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است