Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان و دپیلمات‌های ربوده شده کشورمان در بیروت به دست عوامل رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که امروز یاد کسانی را گرامی می‌داریم که خالصانه برای خدا قدم برداشتند و خداوند به همین دلیل به آن‌ها عظمتی داده است تا دیگران از آن‌ها بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: آن‌ها کسانی بودند که وقتی پای دشمن به میان می‌آمد حداکثر قدرت و شدت را داشتند و در مقابل دوستان مهربان بودند. این روند چنان جوششی به میان آورد که محدود به رزمندگان یک لشکر و کشور نیست و مربوط به رزمندگان و دلدادگان اسلام ناب محمدی است.

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: آن روزی که حاج احمد متوسلیان به آن خطه بزرگ پای گذاشت عظمتی بعد از آن حضور پای نهاده شد که کسی فکر نمی‌کرد چنین قدرتی شکل بگیرد و امیدوار به برگشت حاج احمد متوسلیان هستیم.

سردار فدوی با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه با فشار آمریکایی‌ها توسط رژیم صهیونیستی آغاز شد، گفت: دلیل آغاز این جنگ آن بود که نمی‌توانستند یک حزب الله را در کنار مرز‌های فلسطین تحمل کنند. پس از آن نیز آمریکایی‌ها فتنه تکفیری‌ها را به پا کردند که با احساس تکلیف رزمندگان اسلام این فتنه نابود شد و اکنون تعداد زیادی حزب الله از کشور‌های مختلف به وجود آمد.

وی با بیان اینکه هر خباثت و دشمنی را که دشمنان علیه جبهه حق به وجود می‌آورند، باید به عنوان یک فرصت نگاه کرد، اظهار کرد: از روز اول بعد از پیروزی انقلاب جبهه باطل به سرکردگی آمریکا دشمنی خود را با شلیک گلوله ایجاد کرد که اولین حمله آن‌ها صبح ۲۴ بهمن در کردستان آغاز شد و از آن زمان تاکنون این دشمنی بی تعطیلی ادامه داشته است.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ممکن است دشمنان از لحاظ‌های دنیوی از ما بالاتر باشند، ولی نتیجه اعمال آن‌ها علیه انقلاب اسلامی برعکس شده است.

وی افزود: جبهه حق از یک عاملی برخوردار است که تمامی جبهه کفر از پس جبهه حق بر نمی‌آیند؛ زیرا جبهه حق در طول تاریخ خودش به قدرت بی انتهای خدا خود را وصل کرده است. ما جبهه حقی هستیم که اتصال خود را به خدا وصل کردیم و دلیلش بیش از ۲۰۰ هزار شهیدی است که در راه خدا داده‌ایم.

سردار فدوی گفت: آن زمان که حاج احمد متوسلیان و رزمندگان تیپ حضرت رسول به لبنان رفتند، اوضاع غیر قابل قیاس با الان بود و اسرائیلی‌ها تا بیروت رفته بودند و زمانی که رزمندگان جبهه حق رفتند به سرعت فرار کردند و رفتند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: وزیر سابق دفاع آمریکا می‌گوید که ما و هم پیمانان منطقه و غیر منطقه به دنبال توانی هستیم که با ایران مقابله کنیم، الان با گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ دشمنان قبول دارند که قدرت ما از بازدارندگی عبور کرده و آن‌ها باید بازدارندگی ایجاد کنند.

سردار فدوی بیان کرد: در این ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما در سخت‌ترین کار‌ها که اهدای جانمان بود به پیروزی رسیدیم و اکنون نیز این که درگیر اوضاع اقتصادی هستیم بر طبق آیات قرآن و عمل به وظیفه می‌توانیم پیروز شویم.

در پایان این مراسم از خانواده حاج احمد متوسلیان تقدیر شد و برادر وی با اشاره به شواهد و زنده بودن حاج احمد گفت: امیدوارم مسئولین به چشم انتظاری مردم کشورمان پایان دهند و درخواست خانواده و همه مردم از مسئولین، پیگیری موضوع ربایش حاج احمد و همراهان وی است. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، احمد متوسلیان ، سردار فدوی ، سپاه ، جانشین فرمانده سپاه سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 احمد متوسلیان سردار فدوی سپاه جانشین فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند

به گزارش جماران، به نقل از ایلنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اهتمام مضاعف در اجرای قانون رعایت حجاب اظهار داشت: مردم نجیب ایران همواره در رعایت عفت و حیا و حفظ محیط خانواده از گزند بیگانه زبان‌زد و الگو بوده‌اند و همیشه برای مردان و زنان ایرانی حفظ حریم خانواده و حجاب مساله جدی و حتمی بوده است.

وی با اشاره به درخواست و مطالبه عمومی هموطنان و به خصوص شهروندان تهرانی در رعایت حجاب اسلامی و اجرای قوانین و ضوابط پوشش مناسب در محیط‌های عمومی افزود: این خواست عمومی در قوانین کشور هم مورد تاکید جدی قرار گرفته و از همگان در سطوح مختلف و بنا به وظایف آنها خواسته است که بسترهای انجام این مهم را فراهم کرده و مانع از تلاش دشمنان برای گسترش فساد و انحطاط جامعه بشوند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار کرد: امروز دشمن سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده تا شاید با نمایش فساد و بی‌عفتی، بسترهای انحطاط خانواده‌ها و به خصوص جوانان را فراهم‌کند تا از این طریق راهی برای ضربه زدن به سرمایه دینی و اجتماعی بویژه در میان جوانان به دست آورد. به همین دلیل طی سال‌های اخیر با صرف هزینه هنگفت، راه‌اندازی رسانه‌ها، تقویت شبکه‌های اجتماعی بدون کنترل و استفاده از مزدوران خود کوشیده با تحمیل چالش حجاب و بی‌حجابی اباحه‌گری را افزایش دهد.

حسن‌زاده با تاکید بر تلاش دشمنان در وانمود کردن فراگیری بی‌حجابی در جامعه گفت: متأسفانه قلیلی از مردم نیز فریب جنجال‌ها و لفاظی‌های دروغین رسانه‌های غربی را خورده و به نام آزادی یا امثال آن در دام گسترده آنها گرفتار شده‌اند اما ما معتقدیم می‌توان با افزایش سرمایه‌گذاری فرهنگی، تقویت نهادهای دینی، افزایش ارتباط با جوانان و آگاه کردن آنها از اهداف پشت پرده سرویس‌های امنیتی غربی تا حد زیادی بر مشکلات مطرح در این حوزه فائق آمد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: در این راستا متولیان امر و گروه‌های آموزش دیده با عنوان "سفیران مهر"، موضوع رعایت قانون و ضوابط مربوط به حجاب در اماکن عمومی و تذکر و روشنگری قاعده‌مند را به صورت جدی‌تر در میان اصناف، ادارات، بازار، معابر، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و حمل و نقل عمومی تهران پی‌گیری خواهند کرد.

وی با اشاره به آموزش‌های انجام شده برای گروه‌های مردمی بر آمادگی بسیج در همکاری با تمام دستگاه‌های متولی و مجری بیان کرد: فعالیت‌های مرتبط با این حوزه را تقویت شده است و همه می‌دانیم که قاطبه مردم عزیزمان بر رعایت پوشش مناسب ملی و اسلامی تاکید جدی دارند و مطالبه آنها بر کاهش معضلات مربوط به این حوزه نیز یک‌خواست عمومی است، لذا بر این باوریم که اهتمام به اجرا و نظارت بر قوانین و ضوابط پوشش در محیط‌های عمومی ضمن شکست‌پروژه دشمنان در ایجاد چالش حجاب، سلامت و صیانت از خانواده‌ها و جامعه را تضمین خواهد کرد. البته در این خصوص باید گروه‌های وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی غرب که در ازای دریافت پول یا وعده‌های دیگر تظاهر به بی‌حجابی و بی‌بندوباری می‌کنند را از مردم عادی یا ناآگاه جدا کرد و با اقدامات اطلاعاتی و رصد ارتباطات آنان نسبت به شناسایی و برخورد با ایشان اقدام کرد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران: گروه‌های «سفیران مهر»، تذکر رعایت حجاب را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • فرمانده سپاه تهران: «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست