Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:28:36 GMT

راهنمای انتخاب بهترین برگرهای شهر استانبول

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۹۰۴۲

راهنمای انتخاب بهترین برگرهای شهر استانبول

استانبول واقعا به خاطر برگرهای خود شهرت چندانی ندارد، زیرا اکثر آشپزخانه‌های ترکی گزینه‌های کافی برای خوشحال نگه داشتن مشتریان خود را دارا هستند؛ اما گاهی اوقات هیچ‌چیز به‌اندازه یک برگر آبدار همراه با سیب‌زمینی سرخ‌کرده نمی‌تواند دل‌چسب باشد؛ بنابراین بهترین کار در این زمان یافتن چند برگر فروشی عالی است که برگرهایی به سبک کلاسیک آمریکایی سرو می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از فلایتیو، این مجموعه به سراغ برخی از بهترین برگر فروشی‌های شهر استانبول رفته است.

کافه آکالی (Akali)

آکالی یک کافه کوچک است که محل ایده‌آلی برای سرآشپزهای آن به‌منظور آزمایش غذاهای مختلف محسوب می‌شود. اولین غذای این کافه پاستای خانگی بود که با سس‌های مختلف سرو می‌شد، اما بعدها کافه به سراغ تهیه برگرهای بزرگ رفت. گوشت‌های آبدار به همراه با پنیر آب‌شده، نان‌های خانگی و پیازهای سرخ‌کرده، بخشی از مواد اولیه مورد استفاده در تهیه برگرهای آکالی هستند. برگرهای این کافه اغلب با سه ردیف همبرگر سرو می‌شوند. جاهای دیدنی استانبول کم نیستند اما علاوه بر آثار تاریخی می‌توانید سری به کافه‌های این شهر بزنید. برای خرید بلیط هواپیما همین امروز اقدام کنید.

Nusr-Et

این برگر فروشی به خاطر استفاده از روش‌های مختلف در طعم دار کردن گوشت شهرت دارد. با این حال، صاحب رستوران به‌خوبی می‌داند که چگونه یک همبرگر را سرو کند. «لقمه برگرهای» او ترکیب لذیذی از ورقه‌های گوشت، پنیر آب‌شده چدار و پیازهای سرخ‌کرده طلایی‌رنگ هستند. برای خرید بلیط هواپیما استانبول همین امروز اقدام کنید.

Burger

این برگر فروشی که در گذشته با نام جامبو برگر شهرت داشت، از سال ۱۹۷۷ تا به امروز در بخش آسیایی استانبول فعال است. چیزی که J. Burger را از رقبای خود متمایز می‌کند، سس‌های شیرین و لذیذ آن بوده که دستور تهیه آن‌ها همچنان مخفی است. سس مایونز دست‌ساز رستوران نیز یک معجون جادویی بوده و در کنار برگرهای لذیذ طعم فوق‌العاده‌ای دارد. بهترین قیمت برای رزرو هتل استانبول را از طریق فلایتیو چک کنید.

Mano Burger

مانو برگر که فضای داخلی آن از یک رستوران کلاسیک آمریکایی الهام گرفته شده است، یک رستوران ناشناخته در محله آسمالی مسجیت محسوب می‌شود. منوی رستوران با داشتن ۷ نوع برگر شامل برگرهای معمولی (دو ردیف همبرگر، کاهو، گوجه‌فرنگی، پنیر چدار، پیاز سرخ‌کرده) و برگرهای سفارشی (دو ردیف همبرگر، کاهو، گوجه‌فرنگی، پنیر هالومی، پیاز سرخ‌کرده، پوره بادمجان، خیار شور و سس مخصوص)، کاملاً واضح و روشن است.

Numnum

یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های فست‌فودی در استانبول Numnum نام دارد. برگرهای رستوران به خاطر مواد اولیه محلی و استفاده از روغن‌های بدون اسید چرب ترانس، بسیار مشهور هستند. منوی رستوران به‌جز همبرگر و چیزبرگر، شامل گزینه‌های دیگری چون لوئیزیانا برگر (همراه با سس تند، فلفل قرمز، پیاز و پوره آواکادو) و برگر سوئیسی همراه با قارچ و پنیر امنتال نیز می‌شود.

Kızılkayalar

برگر آبدار یک خوراکی محبوب در استانبول برای آخر شب است. رستوران Kızılkayalar در میدان تقسیم محل مناسبی برای امتحان این برگر همراه با دوغ، قبل از رفتن به خانه، محسوب می‌شود. همبرگرهای رستوران در سس مخصوص گوجه‌فرنگی خیسانده شده و سپس برای ساعت‌ها بخارپز می‌شوند. نتیجه این فرآیند تولید برگری لذیذ است که در هیچ کجای استانبول یافت نمی‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلایتیو استانبول همبرگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!

به گزارش “ورزش سه”،  دقایقی پیش خبرگزاری فارس اعلام کرد که باشگاه گل‌گهر از افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، برای تمرد از دستور قضایی شکایت کرده و به زودی پای مدیر سرخپوشان به محاکم قضایی باز خواهد شد.

اما این موضوع چرایی جالبی دارد و به دیدار تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان برمی‌گردد. به نظر بعد از این بازی اعضای تیم پرسپولیس قصد داشتند برای صرف شام به دعوت یکی از رستوران‌داران سیرجان به یک رستوران بروند.

در همین خصوص و برای تامین امنیت کاروان پرسپولیس، افشین پیروانی تقاضای پشتیبانی انتظامی از کاروان این تیم را کرده اما به او اعلام شده که به دلیل شکست گل‌گهر و جو متشنج شهر،  توصیه می‌شود که پرسپولیس شام را در سیرجان صرف نکند.

اما پیروانی که برنامه‌ریزی این موضوع را انجام داده و به عنوان مدیر تیم پرسپولیس این مسئولیت را برعهده داشت، بار دیگر درخواست تامین امنیت کاروان تیمش را مطرح  و اعلام کرد که پرسپولیس برای شام در همین رستوران خواهد بود.  

درنهایت سرخپوشان بدون مشکل راهی رستوران شدند اما حالا خبر آمده که کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر این شکایت عجیب را از مدیر باشگاه پرسپولیس انجام داده و قصد دارد او را به دادگاه بکشاند.

البته در مورد نتیجه این پرونده و چند و چون ماجرا خبر بیشتری در دست نیست  و باید دید که در روزهای آینده پیروانی چه واکنشی به این ماجرا خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم