Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در مسابقات کشتی ساحلی بازی‌های جهانی ورزش کارگران که در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار شد، غلامرضا عبدالله پور کشتی گیر بابلسری در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال طلا گرفت و علی اکبر صفر پور فریدونکناری هم بر سکوی قهرمانی وزن ۹۰+ کیلو مسابقات کشتی ساحلی بازی‌های جهانی ورزش کارگران ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر خجسته مربی بابلی هدایت این تیم ملی کشتی ساحلی را بر عهده داشت و حمیدرضا زرین پیکر و امین حسین زاده هم به ترتیب در اوزان ۸۰ و ۹۰- کیلو دیگر مدال آوران کشورمان بودند.

ششمین دوره بازی‌های جهانی کارگران با حضور ۳ هزار ورزشکار از ۴۲ کشور جهان از ۱۱ تا ۱۶ تیرماه در شهر تورتوسای اسپانیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ م

دو طلا سهم مازندران در مسابقات کشتی ساحلی کارگران جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست

میکولاس آلکنا، ورزشکار ۲۱ ساله لیتوانیایی با ۷۴/۳۵ متر، رکورد جهانی پرتاب دیسک مردان را پس از ۳۸ سال شکست. او در پنجمین تلاش خود در مسابقات اکلاهما این رکورد را ثبت کرد.

رکورد جهانی پرتاب دیسک مردان در اختیار یورگن شولت آلمانی بود که ۷۴/۰۸ متر را در سال ۱۹۸۶ ثبت کرده بود.

اتحادیه جهانی دو و میدانی این رکورد را تایید کرده است. آلکنا در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به ترتیب نقره و برنز کرده بود. برای این ورزشکار جوان ابتدا رکورد ۷۴/۴۱ متر ثبت شد اما در ادامه شش سانتیمتر کاهش یافت. او فرزند ویرگیلیوس آلکنا است که قهرمان پرتاب دیسک المپیک ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ است. 

دیگر خبرها

  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی کشتی گیر مازندرانی در بازی‌های آسیایی قرقیزستان
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • آغاز دومین روز مسابقات کشتی جهانی در مازندران
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس