Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی جودوی مردان ایران به مدال طلای بخش تیمی بازی‌های جهانی کارگری رسید و تیم بانوان صاحب مدال برنز شد.

به گزارش ایسنا، در روز پایانی بازی‌های جهانی کارگری در تورتوسای اسپانیا، تیم‌های جودوی مردان و زنان ایران در بخش تیمی مسابقه دادند که تیم مردان در فینال در یک مبارزه نزدیک و حساس با حساب ۴ بر ۳ اتریش را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم بانوان با شکست ۵ بر ۲ از ایتالیا در دیدار رده بندی، به مدال برنز رسید.

به گفته سعید قمی‌سرمربی تیم، تیم پسران مدال طلای تیمی را به آزیتا شکاری بانوی جودوکار تیم تقدیم کردند.

شکاری دو روز قبل در مراسم اهدای مدال انفرادی حاضر به دست دادن با مسئول برگزاری مسابقات نشده بود که این حرکت اتفاقاتی را به دنبال داشت و بازتاب پیدا کرد.

برای تیم مردان ایران حمیدرضا پاپی (۶۰ - کیلوگرم)، محمد عباس نژاد (۶۶ - کیلوگرم)، حیدر زحمتکش (۷۳- کیلوگرم)، محمدرضا سعیدی مدنی (۸۱- کیلوگرم)، سعید مرادی (۹۰- کیلوگرم)، حمیدرضا سجادی فر (۱۰۰- کیلوگرم) و محمد جمالی (۱۰۰ + کیلوگرم) مسابقه دادند.

همچنین برای تیم بانوان ایران آزیتا شکاری (۵۷- کیلوگرم)، ساناز اروندی (۶۳ - کیلوگرم)، مهشید شیخ آر پناهی (۷۸ - کیلوگرم) و سحر چغلوند (۷۸+ کیلوگرم) به مبارزه پرداختند.

هدایت تیم ایران با سعید قمی بود و وحید پور اسفندیار به عنوان مربی و سرپرست جودوکاران را همراهی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های تکواندو صربستان با طلای کیانی و برنز نصیری

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بیست و یکمین دوره رقابت‌های تکواندو آزاد صربستان (۲۰ امتیاز المپیکی/G۲) که از روز جمعه ۲۴ فروردین در سالن «رانکو زراویکا» شهر بلگراد آغاز شده بود امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با شناخت برترین‌های تمامی اوزان رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.    تیم ملی تکواندو بانوان در این رویداد ۶ نماینده داشت که رهاورد آن ۲ نشان ارزشمند طلا و برنز توسط ناهید کیانی و سعیده نصیری بود.   سعیده نصیری در وزن ۴۹- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت «سوفرادا کیسکالت» از آلمان را ۲ بر یک شکست داد و در دیدار بعدی مقابل «لنا استاکوویچ» حریف عنوانداری از کرواسی مبارزه کرد و در یک پیکار حساب شده ۲ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نصیری در این مرحله برابر «آدریانا سروزو ایگلسیاس» از کشور اسپانیا رو به رو شد و نهایتا با وجود ارائه نمایشی قابل قبول برابر نایب قهرمان المپیک توکیو و دارنده مدال برنز ۲۰۲۳ جهان با نتیجه ۲ بر یک باخت و به نشان برنز بسنده کرد.   ناهید کیانی دختر المپیکی کشورمان، در وزن ۵۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «چوتیکان» از تایلند را ۲ بر یک شکست داد. وی در ادامه «سارا الهلوانی» از ایتالیا را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نماینده ایران در این مبارزه مقابل «آوداگیج» از بوسنی و هرزگوین با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت و تنها فینالیست ایران در این رویداد شد. کیانی در دیدار نهایی برابر «هرونووا» از جمهوری چک با نمایشی دیدنی دو بر صفر و با نتایج ۱۸ بر صفر و ۲۰ بر صفر بع برتری رسید و نشان طلا را با اقتدار بر گردن آویخت.   اما در سایر اوزان و در وزن ۶۲- کیلوگرم الهام حقیقی ابتدا برابر «کریستینا گاسپا» از ایتالیا پیروز شد سپس «آتناسوا» از بلغارستان را شکست داد. وی در ادامه و برابر «میلانا» نماینده مقدونیه ناکام ماند و در ۲ راند باخت و حذف شد. ساغر مرادی دیگر نماینده ایران در همین وزن با واگذاری نتیجه برابر حریفی از کرواسی از دور رقابت‌ها کنار رفت.    در وزن ۴۶- کیلوگرم معصومه رنجبر دیدار اول خود مقابل نماینده جمهوری آذربایجان را با پیروزی پشت سر گذاشت، اما مقابل نماینده تایلند شکست خورد و حذف شد.      در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی نژاد پس از پیروزی مقابل «لوکیجا هرباچ» از کرواسی، برابر «الکساندرا پرشیچ» حریف عنواندار صربستانی مبارزه کرد و با وجود ارائه نمایشی قابل قبول با واگذاری نتیجه ۲ بر یک از ادامه رقابت‌ها بازماند.   هدایت تیم ملی در این رویداد برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • هت‌تریک تانک بختیاری در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد
  • پایان رقابت‌های تکواندو صربستان با طلای کیانی و برنز نصیری
  • طلا و برنز ناهید کیانی و سعیده نصیری در تورنمنت صربستان/ ۴ تکواندوکار ایران حذف شدند
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید