Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@23:45:28 GMT

اعلام رسمی نتیجه مذاکره پرسپولیس با رضاییان

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۹۴۷۵

اعلام رسمی نتیجه مذاکره پرسپولیس با رضاییان

مهدی محمدنبی که از او به عنوان مدیرعامل بعدی پرسپولیس نام برده می شد، توضیحاتی درباره نقل و انتقالات احتمالی پرسپولیس مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره جذب مهاجم جدید قرمز‌ها و حضور رضا شکاری در باشگاه و هشدار باشگاه ذوب‌آهن عنوان کرد: مهاجم بسیار خوب و ملی پوش آسیایی را مدنظر داریم که امیدواریم به فهرست اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هیات مدیره هیچ چیزی مصوب نشده، ذوب‌آهن انشالله با ما کنار می‌آید، آن‌ها با باشگاه قبلی شکاری درگیر هستند. بخش حقوقی ما برای جذب او پیگیری می‌کند تا اشتباهات طارمی تکرار نشود.

نبی درباره آخرین شرایط امیری و حضورش در جمع پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه وحید امیری است و در باشگاه با او صحبت کردند. من شنیدم که دو باشگاه ایرانی به ترابوزون برای جذب امیری نامه زدند که شاید تبدیل به یک مانع شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مذاکره با رامین رضاییان و طارمی خاطرنشان کرد: درباره رامین رضاییان باید بگویم من با ایشان صحبت کردم. با طارمی هم صحبت کردم خیلی دوست داشتیم ادامه بدهیم، اما رامین قرارداد داشت و نتوانست بیاید. با طارمی هم حرف زدم. او هم مشغول عقد قرارداد است. اگر با باشگاه خارجی مدنظرش قرارداد نبندد به پرسپولیس می‌آید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی پرسپولیس رامین رضاییان شورای عالی امنیت ملی حج شورای نگهبان فدریکا موگرینی تنگه جبل الطارق اینستکس جو بایدن انتخابات الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

به گزارش "ورزش سه"،  هوشنگ نصیرزاده در خصوص جدایی خمس گفت: آقای خمس گفت باتوجه به شرایط من می‌خواهم بروم. ما گفتیم الان اتفاقی نیفتاده که گفت سفارت به ما توصیه کرده که از ایران خارج شویم.

وی افزود: گفتیم چرا سفیر خودتان در ایران است و مطمئن باشید مشکلی نیست و می‌توانید در ایران بمانید. گفتند نه می‌خواهم بروم. کمی هم حساس شده بود، هم خودش و هم دستیارانش. خودشان گفتند میخواهیم قرارداد را فسخ کنیم و بلافاصله هم از ایران رفتند.

مدیرعامل تراکتور همچنین در پاسخ به این سوال که روند انتخاب جانشین او به چه شکلی بوده است، عنوان کرد: ما به سرعت با بازی دیگری مواجه بودیم و فقط آقای نصرتی را داشتیم به همراه آقای عسگری. در این بین آقای نصرتی گفتند در فضای مجازی به ما فحاشی کردند و نمی‌توانم بمانم اما فقط این یک بازی است.

نصیرزاده با اشاره به اینکه مراحل عقد قرارداد با سرمربی روس تبار نهایی شده بود، در خصوص علت منتفی‌شدن انتخاب این سرمربی اظهار داشت: سپس با آقای بردیف کار را پیش بردیم و یکباره گفتند باتوجه به اینکه در روسیه قرارداد دارند، دو ماه بعد می‌توانند بیایند.

دیگر خبرها

  • علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار