Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدرضا حسین زاده در دیدار با مدیران ارشد بانک تاکید کرد که این بانک باید تا پایان سال در محور‌های هفت گانه ابلاغی به سطح مطلوبی از رشد مورد نظر برسد؛ به طوری که جایگاه برتر خود در نظام بانکی را بیش از حد کنونی ارتقا دهد.
توسعه راهکار‌های کسب درآمد غیر مشاع، بهینه کردن شرایط منابع انسانی، توسعه بهره مندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک، حمایت حداکثری از اشتغالزایی و کمک به رونق تولید، توسعه راهکار‌های بازاریابی، تلاش حداکثری برای وصول مطالبات معوق و توجه ویژه به سودآوری، محور‌های ابلاغی مدیرعامل بانک ملی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زاده همچنین کمیته‌های ویژه‌ای را برای رصد شاخص‌ها متناسب با این هفت محور مشخص کرده است که به طور مرتب گزارش‌هایی از روند تغییر آن‌ها تهیه می‌کنند.
بانک ملی ایران در بسیاری از محور‌های ابلاغی از جمله کاهش مطالبات معوق، توسعه بانکداری الکترونیک و کمک به رونق تولید و افزایش اشتغال، جایگاه ویژه‌ای در نظام بانکی دارد و بار‌ها از سوی مقامات بلندپایه کشور از جمله دولت محترم، مجلس شورای اسلامی و بانک مرکزی در این خصوص مورد تقدیر قرار گرفته است. برچسب ها: رویداد24 ، بانک ملی ، بانک ملی ایران ، مدیرعامل بانک ملی ، اخبار بانکی ، اخبار بانک ، اخبار بانک ملی ، نظام بانکی ، محمدرضا حسین زاده سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی بانک ملی ایران مدیرعامل بانک ملی اخبار بانکی اخبار بانک اخبار بانک ملی نظام بانکی محمدرضا حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران

محمد رئیس زاده، در مراسم رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی ویژه از مسئولیت‌پذیری و دلسوزی تمامی دست‌اندرکاران تولید و طراحی این سامانه، گفت: سامانه جامع انتظامی با زحمات شبانه روزی چندین ماهه مرکز آمار و فناوری اطلاعات و معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در جهت خدمت به مردم و اعضای جامعه پزشکی، پیگیری حق و حقوق بیماران، غیر حضوری شدن مراجعات و تکریم اعضای جامعه پزشکی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انتظامی رسیدگی به پرونده‌های انتظامی را در معاونت انتظامی و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی تسهیل می‌کند، اظهار داشت: سامانه جامع انتظامی علاوه بر ساماندهی داده‌های هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی‌ها، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم از حجم عظیم و ارزشمند داده‌ها در امر پژوهش و تحقیقات، رصد و مدیریت شکایات در حوزه انتظامی، رصد اخبار و پیشگیری از قصور و تقصیر در جامعه پزشکی استفاده کنیم.

رئیس زاده با اشاره به عملکرد بسیار شایسته مرکز آمار و فن آوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در ایجاد زیرساخت‌ها،  احصا فرایندها و پیاده سازی آن، افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی کار پیچیده‌ای را در مقیاس حوزه فناوری اطلاعات قوه قضائیه و شبیه سامانه ثنا انجام داده و این کار ماندگار در وهله اول به نفع مردم و سپس اعضای جامعه پزشکی است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انتظامی منجر به کاهش بار مراجعات مردم به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نظام پزشکی شهرستان‌ها نسبت به بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع انتظامی ملزم شوند و همچنین استفاده از این سامانه به کاربران و جامعه پزشکی آموزش داده شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • مراحل هشت‌گانه تبدیل شدن ایران به ابرقدرت
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری