Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@10:11:01 GMT

دادگستری فارس: مهدی حاجتی محکوم امنیتی است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۱۳۷۲

رئیس‌کل دادگستری استان فارس، دلیل اصلی بازداشت مهدی حاجتی عضو سابق شورای شهر پنجم شیراز را «امنیتی» اعلام کرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس‌کل دادگستری فارس و حیدر آسیابی دادستان شیراز به علت بازداشت مهدی حاجتی پاسخ دادند.

موسوی در این خصوص و در حاشیه نخستین نشست خبری خود گفت: وی اقداماتی علیه نظام داشته و حکم وی شامل 2 سال تبعید و یک سال حبس در دادگاه تجدیدنظر قطعی و به اجرای احکام ارسال‌شده که در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری فارس در پاسخ به شبهاتی که علت بازداشت حاجتی را توئیت های وی در فضای مجازی عنوان می‌کرد نیز اظهار داشت: اقدام وی فعالیت تبلیغی علیه نظام بوده و هیچ ربطی به توئیت وی در فضای مجازی ندارد و وی نیز مانند سایر متهمان باید دوران محکومیت را بگذراند.

حیدر آسیابی دادستان شیراز نیز در این رابطه گفت: زندانی می‌تواند تقاضای عفو کند و هیچ‌کس جز مرجع قضایی صلاحیت ندارد تا در مورد عفو آن اظهارنظر کند.

وی نیز جرم حاجتی را امنیتی برشمرد و در عین‌ حال گفت: در رابطه با افشای اسناد پرونده محدودیت داریم و این امر جنبه محرمانگی دارد.

دادستان شیراز افزود: در مورد اعلام‌جرم حاجتی ما تنها گفتیم جرم وی امنیتی بوده است و جزئیات دیگری منتشر نکردیم اما همسر وی یا برخی از اعضای شورا ظاهراً در مورد جرم او اطلاع‌رسانی کرده و مواردی را عنوان کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی حاجتی دادستان شیراز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اعلام کرد: مرحوم حاج رضا محمدیان پدر شهیدان والامقام مسعود و عبدالرضا محمدیان از شهدای شهرستان شیراز در سن ۸۸ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت. 

پیکر آن مرحوم امروز شنبه اول اردیبهشت در دارالرحمه شیراز تشییع و در قطعه والدین شهدا به خاک سپرده شد.

سرباز وظیفه شهید مسعود محمدیان، در سن ۲۲ سالگی در ۲۰ آذر سال ۱۳۶۰ در عملیات آزاد سازی بستان به مقام شهادت نائل شد و بسیجی شهید عبدالرضا محمدیان نیز در سن ۱۹ سالگی در ۲۰ فروردین ۱۳۶۵ در عملیات فتح فاو بر اثر ترکش به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • رهایی یک محکوم به قصاص در کجور
  • پدر شهیدان محمدیان آسمانی شد
  • کشف ۱۵ فقره سرقت احشام در فارس