Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات انجمن صنفی نقاشان ساختمانی استان قم، با حضور کارگران و استادکاران این صنف ساختمانی، و سخنرانی رئیس کانون کارگران ساختمانی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، سومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی نقاشان ساختمانی استان قم، سه شنبه شب (۱۱تیر۹۸) با مشارکت اکثریت اعضای این انجمن کارگری و با حضور علی اکبر آرزومندی نماینده ویژه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، و همچنین اعضای هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی این استان، در مسجد رضائیه شهر قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر شوکت رئیس کانون کارگران ساختمانی ایران و عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور در این مراسم بعنوان میهمان ویژه و سخنران حضور داشت.

علی اکبر آرزومندی نماینده ویژه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، در حاشیه برگزاری انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی نقاشان ساختمانی استان قم، گفت: در این انتخابات و با رأی کارگران و استادکاران این حرفه ساختمانی، از میان ۶ کاندیدای عضویت در هیئت مدیره این انجمن صنفی، ۳ عضو اصلی و ۱ عضو علی البدل برای مدت سه سال انتخاب شدند. 

نماینده ویژه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم، افزود: پس از رأی گیری و شمارش آراء، آقایان مهدی ناظری، علی جباری و حسین قدومی به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره انجمن صنفی نقاشان ساختمانی استان قم و همچنین علیرضا مقدم به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره این انجمن، برای مدت ۳ سال انتخاب شدند. 

آرزومندی گفت: همچنین با انتخاب کارگران نقاش ساختمانی قم، آقایان محمود حکیمی و رضا علیزاده اقدم به عنوان بازرسان هیئت مدیره انجمن صنفی نقاشان ساختمانی استان قم انتخاب شدند.

عباس شیری سخنگوی کارگران ساختمانی استان قم نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: مشارکت کارگران در فعالیت‌های صنفی، موجب سهولت در پیگیری امور مربوط به خود آن هاست و از این رو امیدواریم کارگران این نکته مهم را فراموش نکنند. 

عضو هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی استان قم، گفت: بحث ایمنی کارگران ساختمانی در دستور کار هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی قم قرار دارد و در این راستا، همکاری های مشترکی میان کانون کارگران ساختمانی استان قم و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل تعاون کار و رفاه استان قم قم مسجد هیئت مدیره قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود

وزیر کشور با اعلام این خبر که انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: برنامه‌ ما این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی وزیر کشور امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 739627

دیگر خبرها

  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • گزارش آیت الله ایازی درباره انجمن مباحثات قرآنی ۸ فروردین
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ایرانی که عاشق ایران بود!
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان