Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@17:34:46 GMT

صنعت نفت یک مدافع جدید جذب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۱۷۲۳

صنعت نفت یک مدافع جدید جذب کرد

محمد اهل‌شاخه، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ماشین‌سازی به عضویت صنعت نفت آبادان درآمد. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

fبه گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد اهل‌شاخه، مدافع میانی فصل گذشته تیم ماشین‌سازی تبریز پس از توافق نهایی با مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست و مجدداً شاگرد دراگان اسکوچیچ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهل‌شاخه 26 ساله، محصول آکادمی فولاد خوزستان است و سابقه دو فصل بازی زیر نظر اسکوچیچ را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

تمدید قرارداد مدافع صنعت نفت آبادانتمدید قرارداد سید محمد قریشی با صنعت نفت آبادان + عکس

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین اسکار تغییر کرد

بر اساس قوانین جدید آکادمی، انیمیشن‌های بلندی که در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی از سوی کشور‌ها معرفی شده‌اند به شرط دارا بودن شرایط، امکان رقابت در شاخه بهترین انیمشن بلند را نیز خواهند داشت.

همچنین پنجره اکران فیلم‌ها برای شرکت در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی برای اسکار ۲۰۲۵ از ۱ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۰ آبان ۱۴۰۲) تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۰ دی ۱۴۰۳) خواهد بود و فیلم‌ها برای واجد شرایط شدن باید در این بازه زمانی در کشور مبدا اکران سینمایی داشته باشند.

در بخش موسیقی متن نیز فهرست نامزد‌های اولیه اسکار از ۱۵ به ۲۰ عنوان افزایش می‌یابد و سه آهنگساز در صورتی که همه آنها به طور کامل در موسیقی مشارکت داشته باشند، مجاز به دریافت تندیس‌های فردی خواهند بود.

در بخش‌های فیلمنامه‌نویسی، آکادمی اکنون از رقابت کنندگان می‌خواهد تا فیلمنامه نهایی را ارسال کنند.

با ورود به فصل جوایز اسکار ۹۷، تغییراتی در جوایز گاورنرز ایجاد شده است. جایزه یادبود «ایروینگ جی. تالبرگ» که به تهیه‌کننده خلاقی داده می‌شود که مجموعه آثارش نشان‌دهنده کیفیت بالای تولید تصلویر متحرک است، اکنون به عنوان تندیس اسکار اعطا می‌شود.

تعریف جایزه بشردوستانه «ژان هرشولت» نیز برای شامل شدن گسترده وسیع‌تری از تلاش‌های بشردوستانه بازنگری شده است و به فردی در صنعت فیلم داده می‌شود که تلاش‌های انسان دوستانه‌اش به ارتقای رفاه انسانی و کمک به اصلاح نابرابری‌ها کمک کرده است.

دو جایزه ویژه ارائه شده در جوایز فنی اسکار نیز تغییر نام داده‌اند: جایزه «گوردون‌ای ساویر» به جایزه یک عمر دستاورد علمی و فنی و جایزه «جان آ. بونر» به جایزه خدمات علمی و فنی تغییر نام دادند.

برای واجد شرایط شدن فیلم‌های بلند در جوایز اسکار، این آثار باید بین ۱ ژانویه ۲۰۲۴ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ اکران سینمایی داشته باشد. اکران در سینما-ماشین‌ها دیگر وسیله‌ای برای احزار صلاحیت نخواهند بود و منطقه دالاس-فورت نیز به شش منطقه لس آنجلس، نیویورک، منطقه خلیج سانفرانسیسکو، شیکاگو، ایلینویز، و آتلانتا (جورجیا) اضافه شد که در آن فیلم‌ها می‌توانند با اکران سینمایی واجد شرایط می‌شوند.

هنگامی که یک فیلم اکران اولیه حداقل یک هفته‌ای خود را در یکی از شش منطقه معرفی شده بالا در ایالات متحده داشته باشد، باید استاندارد‌های نمایشی خاصی را نیز برای واجد شرایط بودن در شاخه بهترین فیلم بلند رعایت کند.

نود و هفتمین دوره جوایز اسکار در تاریخ ۲ مارس ۲۰۲۵ (۱۱ اسفند) برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • کاشت ۲۵۰۰۰۰ شاخه گل لاله در باغ ایرانی
  • یک تکنیک عالی برای اتصال مجدد سیم برق قطع شده به دو شاخه (فیلم)