Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@06:18:54 GMT

رسمی؛ محمد اهل شاخه به صنعت نفت آبادان پیوست

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۱۷۹۴

نفتی ها موفق به جذب مدافع جدیدی شدند.

طرفداری- محمد اهل‌شاخه، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ماشین‌سازی به عضویت صنعت نفت آبادان درآمد.

به گزارش سایت باشگاه صنعت نفت آبادان، محمد اهل‌شاخه، مدافع میانی فصل گذشته تیم ماشین‌سازی تبریز پس از توافق نهایی با علی عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست و مجدداً شاگرد دراگان اسکوچیچ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهل‌شاخه 26 ساله، محصول آکادمی فولاد خوزستان است و سابقه دو فصل بازی زیر نظر اسکوچیچ را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال سخت خانه‌به‌دوشان

فصل جا‌به‌جایی‌ها دارد آغاز می‌شود و نگاهی به وضعیت بازار اجاره به معنای این است که دربرهمان پاشنه می‌چرخد، گرانی تلخ اجاره مسکن، دربه‌دری‌های جابه‌جایی‌های احتمالی و کم کردن ازهزینه‌های فراغتی وحتی سفره برای مهیا کردن سقفی روی سر. بازار اجاره‌بها در یک دهه گذشته تصمیمات زیادی به خود دیده است. از نیمه دوم دهه ۹۰ همزمان با التهابات در بازار مسکن، بازار اجاره نیز دستخوش تحول شد و رشدهای بالایی را تجربه کرد که تا به امروز هم ادامه دارد. ️در برهه‌های مختلف، دولت‌های مختلف در سطوح بالا و حتی در سطح سران قوا، تصمیماتی برای کنترل و مدیریت این بازار اتخاذ کردند، ️تصمیماتی که آمارهای رسمی، بی‌اثر بودن آنها را تایید می‌کند. همین چند روز پیش خبری از زبان یکی از فعالان حوزه انبوه‌سازی مسکن منتشر شد که گواه این نکته بود که چهار دهک ایران توانایی پرداخت اجاره و شش دهک توانایی خرید خانه را ندارند. اینها اما داده و آمار و ارقام است؛ وضعیت بازار اجاره به نوعی بدتر از این داده‌های رسمی و غیررسمی است. آمارهای رسمی هم حتی به نوعی گواهی برصحت این ادعاهاست، به طوری که طبق داده‌های منتشرشده از سوی مرکز آمار ایران در سال‌های میانی دهه۹۰، تقریبا نیمی از خانه‌های فروخته‌شده در تهران، نوساز(زیر پنج سال ساخت) بودند.ولی این سهم در سال‌های اخیر به حدود یک‌چهارم معاملات کاهش یافته است. افزایش سرسام‌آور اجاره‌ها در سال‌های اخیر باعث شده بسیاری خانواده‌ها مجبور به نقل مکان به مناطق ارزان‌تر و حاشیه‌ای شهرها شوند، اتفاقی که فارع از تمام معایب اقتصادی به لحاظ اجتماعی و امنیتی هم می‌تواند هشدارآمیز باشد. عدم توانمندی برای خرید خانه به معنای افزایش تقاضا برای اجاره است وهمین موضوع هم باعث رشد بی‌حساب اجاره‌بها شده است. وضعیت بازار اجاره مسکن ۱۴۰۳ براساس متغیر‌های اثرگذار نشان می‌دهد در سال‌جاری باتوجه به سطح بالا و نامتعارف قیمت مسکن و نبود قدرت خرید در سمت زوج‌های جدید و سایر خانوار‌های فاقد مسکن ملکی، حجم تقاضای اجاره آپارتمان در شهر‌ها شبیه دو سه سال گذشته، بالا خواهد بود. از طرفی، رکود تولید مسکن طی پنج سال گذشته، حجم کلی عرضه جدید به بازار‌های خرید و اجاره را کاهش داده است. بنابراین، بازار اجاره مسکن با یک عدم ‌تعادل بین واحد‌های آماده اجاره و متقاضیان اجاره‌نشینی روبه‌رو است. 

دیگر خبرها

  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • دستبوسی رئیس امارات متحده در یک مراسم رسمی
  • کاشت ۲۵۰۰۰۰ شاخه گل لاله در باغ ایرانی
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • دیدار سپاهان و ملوان؛ حساس‌تر از همیشه
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • ایران به فناوری سامانه پایش وضع ماشین‌های دوار دست یافت
  • خوزستانی‌های پرسپولیس قاتل صنعت‌نفت آبادان!