Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@06:07:36 GMT

وساطت کالدرون و کاپیتان‌ها برای احمدزاده

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۳۰۴۰

وساطت کالدرون و کاپیتان‌ها برای احمدزاده

سرمربی پرسپولیس با گرفتن دست هافبک تیمش او را سمت سکوها برد و از آنها خواست او را تشویق کنند.

به گزارش “ورزش سه”، جدایی فرشاد احمدزاده از پرسپولیس در فصل گذشته و حضور این بازیکن در لیگ لهستان در مقطع محرومیت نقل و انتقالات باعث دلخوری شدید هواداران این تیم شده بود تا در بازگشت این بازیکن استقبال مناسبی همراه نشود و هجمه سنگینی بابت جذب وی شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعطیلی تمرینات پرسپولیس باعث شده بود تا این هجمه ها تنها در فضای مجازی شکل گیرد و البته در تمرینی که پیش از این با حضور هواداران برگزار شده بود نیز غیبت این بازیکن باعث شد تا او از نزدیک شاهد فحاشی و انتقادات نباشد.

در تمرین امروز نیز در حالی که تمامی بازیکنان مورد تشویق قرار گرفته بودند این بازیکن با محلی از سوی هواداران مواجه شد.

 

در اواسط تمرین با تصمیم محسن خلیلی و فرا خواندن سیدجلال حسینی و دیگر بازیکتان محبوب پرسپولیس، فرشاد احمدزاده به سمت سکوها برده شد و البته در لحظاتی ابتدایی با انتقاداتی نیز مواجه شد.

احمدزاده در زمان حضور جلوی سکوها توسط گابریل کالدرون مشایعت شد و به نظر می رسید سرمربی آرژانتینی نیز از وضعیت او آگاهی یافته است.

احمدزاده در شرایطی طول سکوها را با قرار دادن دشتش روی سر و به نشانه عذرخواهی عبور کرد که زمزمه انتقادات و برخی برخوردها بابت جدایی او نیز وجود داشت.

 

احمدزاده اما در بازگشت به تمرین با شعار جالبی مواجه شد و هواداران با سر دادن شعار “به احترام سید (جلال حسینی) فرشاد احمدزاده” تا نشان دهند پادرمیانی کاپیتان باتجربه باعث شده تا ابر دلخوری ها تا حدی کنار برود.

فرشاد احمدزاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فرشاد احمدزاده پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه مصدوم شد

امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس در ابتدای بازی با نفت آبادان مصدوم شد تا از بازی بیرون برود.

به همین دلیل وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس از دقیقه ۱۱ وارد زمین شد. باید دید میزان مصدومیت امید عالیشاه چقدر است. عالیشاه از زمین مسابقه با برانکارد بیرون برده شد و به نظر می‌رسد آسیب دیدگی جدی‌ای داردو احتمالا ۳ الی ۴ هفته دور از ترکیب پرسپولیس خواهد بود. البته قرار است وضعیت دقیق مصدومیت این بازیکن فردا و بعد از گرفتن ام آر آی مشخص شود.

 

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم