Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: توزیع ۴ میلیون تن قیر رایگان در مجلس مصوب شده که باید به مساوات در استان‌ها تقسیم شود.  

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عصر امروز در همایش آموزشی، توجیهی دهیاران به مناسبت گرامیداشت روز دهیار اظهار داشت: سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای سازمان دهیاری‌ها در راستای مساعدت ویژه به دهیاران اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجلس این آمادگی را دارد که برای دهیاری‌ها ردیف خاص بودجه‌ای تعریف کند و دولت می‌تواند در لایحه‌ای این درخواست را به مجلس ارائه کند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در خانه ملت با اشاره به اهمیت ویژه روستاها اظهار داشت: این مهم سبب شد که مجلس ۱.۵ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در راستای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار روستایی مصوب کند و نرخ خدمات آب و برق نیز در روستاها ۵۰ درصد ارزان‌تر از شهرها محاسبه شود.

سلیمی تصریح کرد: ۵۰۰ میلیارد دلار به‌منظور آبرسانی به روستاها در نظر گرفته شده و به‌طور حتم هر لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس ارائه می‌شود به تصویب می‌رسد.

وی تأکید کرد: نمایندگان مردم، هم‌صدای ملت هستند و در راستای مساعدت و خدمتگزاری به روستاییان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی همچنین بیان کرد: توزیع ۴ میلیون تن قیر رایگان در مجلس مصوب شده که باید به مساوات در استان‌ها تقسیم شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیر مجلس قیر در مجلس ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی با ماده ۶ و ۷ این طرح موافقت کرد.   در ماده ۶ این طرح آمده است:   سپند از منابع انسانی و امکانات واگذار شده از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و اعتبارات مصوب سالانه برابر برنامه‌ها و مأموریت‌های مصوب برخوردار می‌شود.   همچنین در ماده ۷ این طرح که به تصویب مجلس رسید آمده است؛   سپند بر اساس این قانون و نیز اساسنامه مصوب فرماندهی معظم کل قوا اداره می‌شود.   محمدباقر قالیباف در پایان از کمیسیون امنیت و سیاست خارجی برای تدوین این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • فیلم| ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی از امروز
  • تعیین نحوه تامین نیروی انسانی و امکانات سازمان سپند **