Web Analytics Made Easy - Statcounter

میقانی گفت: سانحه کامیون با پل عابر پیاده منجر به مسدود شدن محور بزرگراه گرگان-علی‎آباد کتول شد.

«مهدی میقانی» امروز(شنبه 15 تیر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان اظهار کرد: بر اثر بی‎دقتی راننده ماشین کمپرسی کشنده که کمپرسی آن بالا بوده این کامیون با پل برخورد کرده و منجر به سرنگونی پل عابر پیاده در روبه‎روی روستای گناره شهرستان گرگان می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حمل و نقل راهداری گلستان ادامه داد: بر اثر سقوط پل عابر پیاده به مدت یک ساعت و نیم محور بزرگراه گرگان به علی‎آباد کتول و بلعکس مسدود می‎شود و همکاران ما به سرعت در محل حاضر شده و از سه نقطه پل را برش دادند و مسیر را بازگشایی کردند.

 

میقانی بیان کرد: استحکام پل عابر پیاده مشکلی نداشته و به دلیل شدت ضربه این پل سقوط کرده است.

 

وی افزود: برای کم شدن میزان ترافیک و تردد در این محور همکاران ما از روستاهای میان آباد، نوده ملک و جاده خاکی روستای گناره خودروها را به مسیرهای جایگزین هدایت کردند.

 

مدیرکل حمل و نقل راهداری گلستان یادآور شد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته و تنها یک دستگاه خودروی ال‎90 به پل برخورد کرده بود و راننده این خودرو جراحت سطحی داشت.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه خطبه نماز جمعه حج انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نودهی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه دوره آموزشی متنا یا معماران تمدن نوین اسلامی در شهرستان علی آباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی متنا را با رویکرد تربیتی فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: این دوره در سال گذشته در قالب ۸۰ ساعت طی ۶ ماه در مدرسه علمیه بیت الهدی شهرستان علی آباد برگزار شد.

مسؤول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در اختتامیه این مراسم به افرادی که این دوره را گذراندند گواهینامه آموزشی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دوره آموزشی متنا ۶۰ نفر آموزش دیدند.

کد خبر 6085469

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • ورود نسل جدید پل‌های عابر پیاده به تهران