Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخپوشان در حضور هواداران خود تمرین کردند.

طرفداری- نخستین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از انتخاب گابریل کالدرون آرژانتینی به‌عنوان سرمربی جدید این تیم امروز (شنبه) با حضور خبرنگاران و هواداران از ساعت 18 در ورزشگاه شهیدکاظمی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، هواداران پرسپولیس که ساعتی قبل از آغاز تمرین خود را به ورزشگاه شهیدکاظمی رسانده بودند، پس از حضور کالدرون و بازیکنان در زمین به شدت آنها را تشویق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه شهیدکاظمی در ابتدای تمرین در حدود هزار نفر بود.

* گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به همراه بازیکنان با شاخه گل به سمت هواداران رفتند و از حضور آنها در محل تمرین امروز قدردانی کردند.

* علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، محمد انصاری، مهدی ترابی، سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور، مهدی شیری، فرشاد احمدزاده، سیامک نعمتی، مهدی شریفی، محمدامین اسدی، محسن ربیع‌خواه، آدام همتی، سیداحسان حسینی و سعید کریمی بازیکنان حاضر در تمرین امروز پرسپولیس بودند.

* هواداران در حاشیه تمرین اسامی تک تک بازیکنان را صدا زدند و آنها را تشویق کردند.

* پس از گذشت لحظاتی از تمرین بر تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه شهیدکاظمی افزوده شد و تعداد آنها از مرز هزار نفر هم عبور کرد.

* بازیکنان از ساعت 18 زیر نظر خواکین، مربی بدنساز پرسپولیس به کارهای بدنسازی پرداختند و در ادامه بازیکنان زیر نظر کالدرون تمرینات تاکتیکی را دستور کار قرار دادند.

* طراحی تمرینات پرسپولیس امروز از سوی کالدرون کمی بازیکنان را دچار سردرگمی کرده بود، اما پس از گذشت دقایقی و با تأکید کریم باقری سرخپوشان به خوبی آیتم‌های تمرین را پشت سر گذاشتند.

* تلاش خستگی‌ناپذیر کالدرون و فعالیت امروزش در تمرین پرسپولیس برای خبرنگاران و هواداران جای سؤال داشت و آنها را متعجب کرده بود.

* هواداران در ادامه به تشویق و حمایت از تیم خود پرداختند و از بازیکنان درخواست قهرمانی برای چهارمین بار پی در پی در لیگ برتر را داشتند، این در حالی بود که هواداران با شعار و سرود عجیب از کالدرون آرژانتینی حمایت کردند.

* شایان مصلح و حمیدرضا طاهرخانی، دو بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز به صورت اختصاصی دور زمین نرم دویدند.

* با درخواست خلیلی و صحبت‌های سیدجلال حسینی با کالدرون، فرشاد احمدزاده در اواخر تمرین به میان هواداران رفت و با آنها آشتی کرد. هواداران پرسپولیس پس از پیوستن فرشاد احمدزاده به پرسپولیس علیه او موضع گرفته و خواستار جدایی این بازیکن از پرسپولیس بودند.

* در ادامه هواداران پرسپولیس با شعارهایی به حالت کنایه تأکید کردند که علت بخشیدن احمدزاده، وساطت سیدجلال حسینی بوده است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نکته مهم در مورد استادیوم سیروس قایقران که پیش از این با نام تختی انزلی شناخته می‌شد، تعداد حداقلی صندلی‌های ورزشگاه است که باعث شده تا هواداران ملوان در تمام راهروها نیز مستقر شوند و حتی سرپا بازی را تماشا کنند.

به این ترتیب استادیوم هشت هزار نفری ملوان با حضور هواداران ایستاده و آنهایی که در جای جای ورزشگاه مستقر هستند، تبدیل به یکی از متراکم‌ترین ورزشگاه‌های ایران می‌شود که شاید اگر دو برابر این تعداد هم ظرفیت داشت، پر می شد.

طرفداران ملوان حالا امید زیادی دارند تا در بازی حساس با سپاهان با اتکا به این حضور بتوانند برنده بازی شوند و به رتبه چهارم صعود کنند.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)