Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-20@06:26:17 GMT

قیمت انواع پراید کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۳۷۲۱

قیمت انواع پراید کاهش یافت

قیمت انواع پراید امروز در بازار با کاهشی اندک همراه شد.


به گزارش صدای ایران از خبر آنلاین، به گفته فعالان بازار افزایش قیمت پراید در اگهی‌های فایل شده برای فروش در حالی رخ داد که سایه رکود بر بازار خرید و فروش خودرو همچنان گسترده است. برخی دلیل افزایش قیمت‌ها را عدم توازن خودروسازان در عرضه خودروهای ثبت نامی می‌دانند و برخی تمایل اگهی‌دهندگان را عامل اصلی افزایش اندک قیمت ارزیابی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز سایپا ۱۱۱ افزایشی ۴۰۰ هزار تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه کرد و از ۵۱ میلیون تومان به ۵۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت سایپا ۱۳۱ نیز از ۴۵ میلیون و دویست هزار تومان به ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت. سایپا ۱۵۱ نیز مانند دیگر تولیدات مشابه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی قیمت روبرو بود و از ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پراید قیمت بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۳۹۱ دلار و ۹۳ سنت رسید.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، ترس از اقدامات متقابل ایران و رژیم صهیونیستی تقاضا برای طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن را افزایش داده و قیمت آن را بالا برده است. طلا در آستانه پنجمین هفته پیاپی افزایش قیمت قرار دارد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۲۳۹۱ دلار و ۹۳ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۶۶ درصدی به ۲۴۱۳ دلار و ۸۰ سنت رسیده است.

انفجار‌هایی در روز گذشته در شهر اصفهان ایران شنیده شد که ادعا می‌شد مربوط به حمله رژیم صهیونیستی به این کشور است، اما تهران این اتفاق را کم اهمیت دانست و اعلام کرد هیچ تصمیمی برای تلافی کردن ندارد.

تحلیلگران عقیده دارند تشدید تنش‌ها یا آرام شدن درگیری‌ها در خاورمیانه تاثیر قابل توجهی بر بازار‌ها دارد. اگر شرایط ژئوپلیتیکی در این منطقه آرام شود، قیمت طلا هم پایین می‌آید و روند خرید آن به عنوان یک پشتوانه ایمن متوقف می‌شود.

اما با توجه به اینکه فدرال رزرو آمریکا قصد ندارد نرخ بهره را به این زودی‌ها پایین بیاورد، بنابراین روند افزایش قیمت طلا ادامه خواهد داشت.

به نظر می‌رسد مقامات آمریکا ضرورتی برای کاهش زود هنگام نرخ بهره نمی‌بینند. بازار‌ها در حال حاضر ۶۷ درصد احتمال می‌دهند نرخ بهره از ماه سپتامبر کاهش یابد.

نرخ بالای بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

در میان سایر فلزات گرانبها قیمت نقره با ۱.۶۲ درصدافزایش به ۲۹ دلار و ۱۳ سنت رسید و پلاتین با یک کاهش ۰.۴۴ درصدی، ۹۳۵ دلار و ۵۴ سنت معامله می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • تخلیه التهاب بازار ارز و طلا و تداوم کاهش قیمت‌ها
  • شیب کاهش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت سمند، کوییک، شاهین، ساینا، دنا و تارا + جدول
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه