Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سومین روز از دهه کرامت و با حضور خادمان حرم رضوی، جشن زیر سایه خورشید در شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس، همزمان با دهه کرامت خادمان حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید همراه با پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) در شرکت پالایش نفت بندرعباس حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خادمان حرم رضوی همراه با پرچم متبرک به آستان قدس رضوی که نماد معنویت و عنایت آن امام معصوم به مردم این سرزمین است، در پالایشگاه بندرعباس مورد استقبال پرشور کارکنان این پالایشگاه قرار گرفتند.

 

خادمان حرم مطهر همراه با پرچم حرم رضوی که تجلی گر عطر بارگاه آن امام رئوف بود، در اتاقهای کنترل واحد های عملیاتی، کارگاه مرکزی و ایستگاه آتش نشانی پالایشگاه حضور یافتند.

 

پس از تبرک جستن کارکنان از پرچم معطر و متبرک حرم رضوی، در مسجد پالایشگاه و پس از برپایی نماز ظهر و عصر در جمع کارکنان به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداختند.

 

گفتنی است؛ دهه کرامت از یکم ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت امام رضا (ع) نامگذاری شده است. 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه حج انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب شرکت پالایش نفت بندرعباس جشن زیر سایه خورشید دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم هرمزگان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، این راهپیمایی در شهر‌ها و بخش‌های سراسر هرمزگان برگزار شد.

این مراسم در بندرعباس از مسجد جامع بندرعباس تامیدان انقلاب اسلامی برگزار شد.

گروه‌های مختلف مردم بندرعباس شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا سردادند و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کردند.

همچنین مردم هرمزگان از مجامع بین المللی خواستند تا با عوامل جنایت در غزه برخورد کنند و هرچه سریع‌تر به این جنایت پایان داده شود.

مردم همچنین پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مردم مظلوم غزه و توقف نسل کشی صهیونیست‌ها را در دست داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • راهپیمایی مردم هرمزگان علیه رژیم صهیونیستی
  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت