Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@21:11:59 GMT

پایان دوران فوتبالی اسطوره وفادار رم!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۴۰۳۶

پایان دوران فوتبالی اسطوره وفادار رم!

خبرگزاری میزان- دانیله ده روسی، اسطوره باشگاه رم که به تازگی از این باشگاه جدا شده، احتمالا به دوران فوتبال خود پایان خواهد داد. تاریخ انتشار: 21:32 - 15 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۰۶۳

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، برخلاف گزارش‌های اولیه پس از اعلام خبر جدایی دانیله ده روسی از تیم فوتبال رم، او به تیم دیگری ملحق نمی‌شود و به دوران بازیگری‌اش پایان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده روسی که تمام دوران بازیگری‌اش را در تیم رم سپری کرده است، پس از آنکه این باشگاه به او پیشنهاد تمدید قرارداد نداد، مجبور به ترک جالوروسی شد. با این حال او حرفی مبنی بر اینکه قصد ندارد به دوران بازیگری‌اش پایان دهد به میان نیاورد.

اکنون اما نشریه «تمپوی» ایتالیا مدعی شده است که این بازیکن 36 ساله با وجود دریافت پیشنهاد از تیم‌هایی مانند سامپدوریا، فیورنتینا، میلان، بولونیا، چند باشگاه MLS و بوکاجونیورز ترجیح داده همچون هم‌تیمی سابقش فرانچسکو توتی در حالی که نامش با رم پیوند خورده بازنشسته شود.

با این حال گفته می‌شود که ده روسی قرار است در یک نقش جدید در کادر فنی تیم ملی ایتالیا به عنوان یکی از دستیاران سرمربی این تیم روبرتو مانچینی مشغول به کار شود.

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزشی دنیای فوتبال باشگاه رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است

به گزارش جام جم آنلاین، در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آمده است: «ما همچنان پیگیر تحولات پاسخ مشروع و شایسته و بایسته جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و ترور تعدادی از فرمادهان سپاه پاسداران هستیم.»

در ادامه بیانیه آمده است: «در حالی که از اقدامات جمهوری اسلامی قدردانی می کنیم و در عین حال از موضع مغرضانه غرب برای حفاظت از موجودیت رژیم غاصب و همچنین سکوت در قبال نسل کشی مردم فلسطین و آزار و اذیت مردم ما در قدس اشغالی و کرانه باختری و شکنجه اسرا ابراز تاسف می کنیم.»

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ادامه داد: « پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم اسرائیل موید این نکته است دوران عربده کشی رژیم صهیونیستی که در آن می‌توانست بدون پاسخگویی و مجازات هر طور که می‌خواست عمل کند، پایان یافته است.»

دیگر خبرها

  • پایان حرفه رکورددار شنای مسافت کوتاه جهان
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • پایان دوران «بزن در رو» برای دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا