Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس کوئیزلند استرالیا ویدئویی از یک سرقت در فیسبوک منتشر کرده است که به سرعت در شبکه‌های اینترنتی گسترش یافت. این ویدئو نشان می‌دهد دو سارق با ماسک سیاه با یک وانت قرمز درب شیشه‌ای فروشگاه را می‌شکنند و وارد محوطه آن می‌شوند تا سیستم «ای تی ام» را با یک کابل متصل به خودرو از جا بکنند و سرقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما گویا کابل مناسبی را انتخاب نکردند و در حین عملیات آن کابل پاره می‌شود.

آن‌ها دوباره تلاش می‌کنند، ولی باز هم نمی‌توانند دستگاه خودپرداز را به نقطه مورد نظر هدایت کنند. پلیس پس از مشاهده این سرقت کمدی از طریق دوربین‌های داخل فروشگاه تصمیم گرفت ویدئوی این سرقت ناموفق را منتشر کند. سارقان پس از ناکامی در سرقت، خودرو را در نزدیکی فروشگاه به آتش کشیدند و خودپرداز نیز داخل فروشگاه باقی ماند و پلیس تحقیقات را ادامه می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

سارقان ناشی و سرقت ناموفق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سیم و کابل برق در محدوده شهرک شهید رجایی و قطعی مکرر شبکه برق‌رسانی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل های مورد دستبرد و تصاویر به دست آمده متهم را که فردی سابقه‌دار است شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس و با جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر زیادی کابل برق سوخته کشف کردند.

نگهبان خاطرنشان کرد: متهم که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از او به 66 فقره سرقت کابل‌های برق در مناطق مختلف مشهد و فروش اموال مسروقه به 3 مالخر اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری افراد مالخر، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • کشف ۸ فقره سرقت کابل برق در جیرفت
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • رمزگشایی ۶۶ فقره سرقت در مشهد
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • رمزگشایی از ۶۶ فقره سرقت در مشهد