Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@20:41:14 GMT

کشف محموله ۳۰ میلیاردی پوشاک قاچاق در بار پیاز!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۴۲۵۸

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: به دنبال اطلاع پلیس آگاهی استان مبنی بر حمل مقدار زیادی پوشاک قاچاق توسط دو دستگاه کامیون در محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی کامیون‌های مورد نظر شده و پس از مقداری تعقیب نامحسوس، در یک عملیات حساب شده نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی از هر دو کامیون، تعداد زیادی پوشاک به وزن پنج هزار و ۹۰۰ کیلوگرم که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: رانندگان هردو کامیون، پوشاک‌های قاچاق را به طرز ماهرانه‌ای مخفی کرده بودند، اما با تیزهوشی کاراگاهان پلیس آگاهی به دام افتادند.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، از معرفی هر دو متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاچاق قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ   کیومرث پاکدل  در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: مأموران انتظامی  شهرستان خوی در محور بازرگان - تهران به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی‌ از این کامیون  تعداد ۵ هزارو ۸۰۶ عدد بلبرینگ صنعتی خارجی  کشف و ضبط  شد.

فرمانده انتظامي خوی  ارزش کالاهای کشف شده را ۷ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال عنوان وافزود : در این خصوص ۱   متهم دستگیر، یک دستگاه خودرو توقیف و با تشکیل پرونده  برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ  پاکدل در پایان با اشاره به نقش مخرب قاچاق توصيه کرد مردم  در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله ازطریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد