Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نور محمد پور امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز با اعلام این خبر، اظهار کرد: تیم اعزامی ورزشکاران خوزستان به ششمین دوره بازی های ورزش کارگری جهان 2019، در قالب کاروان پر افتخار ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات، به رقابت پرداختند و صاحب مدال های رنگا رنگ شدند.

او با بیان اینکه پر افتخارترین ورزشکار کاروان ایران در این دوره از رقابت ها شناگری از خوزستان بود، گفت: "ساسان کریمی" شناگر کهنه کار خوزستانی با کسب چهار مدال طلا، هشت نقره و دو برنز در مجموع با 14 مدال، رکورددار کسب بیشترین تعداد مدال کاروان ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: همچنین در رشته تنیس روی میز"جمال فتاحی" صاحب گردن آویز  طلا شد و "محمود سلیمی راد" نیز در رشته کُشتی ضمن  کسب مدال طلای انفرادی آقایان، مدال طلا تیمی را نیز از آن خود کرد.

محمد پور بیان کرد: در پایان مسابقات کُشتی فرنگی؛ تیم ملی کُشتی فرنگی کارگری جمهوری اسلامی ایران با سر مربیگری"مجید دهگان" از خوزستان در رشته های انفرادی و تیمی نیز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پایان با اشاره به مدال آوری بانوان ورزشکار کاروان جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها، افزود: "ندا قاسمی زاده" تنها ورزشکار خوزستانی حاضر در کاروان ایران توانست در رشته پتانک بر سکوی قهرمانی بایستد و صاحب گردن آویز طلا شود.

لازم به ذکر است که، در مجموع استان خوزستان با اعزام 5 ورزشکار آقا و یک ورزشکار خانم به همراه یک سرمربی، موفق به کسب هشت مدال طلا، هشت مدال نقره و دو مدال برنز و در مجموع با 18 مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.

پیش از این نیز  سید حمید غفاری رییس هیات ورزش کارگری خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و مدیران این اداره کل در خصوص حمایت های همه جانبه از این هیات و ورزش کارگری در استان، خوزستان را در بخش ورزش کارگری بلقوه و پر پتانسیل دانست اظهار کرده بود: تجلیل و حمایت های همه جانبه از ورزشکاران مدال آور کشوری و جهانی، تجهیز هیات های شهرستانی و نیز راه اندازی هیات های شهرستانی از اهم برنامه های در دست اقدام هیات ورزش کارگری خوزستان است.

گفتنی است که کارگران ورزشکار کشورمان در پایان رقابت های بازی های کارگران جهان موفق به کسب 138 مدال رنگارنگ  شدند که در مقایسه با دوره های گذشته، از نظر تعداد مدال شاهد رشد هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اسپانیا بازی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه سواری بیشاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.
عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.
مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس