Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:40:21 GMT

سنجش فشار خون بیش از ۹۷۹ هزار کرمانشاهی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۶۲۵۳

سنجش فشار خون بیش از ۹۷۹ هزار کرمانشاهی

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۹۷۹ هزار و ۸۰۸ نفر در سطح استان کرمانشاه در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ۹۹ درصد جمعیت هدف استان کرمانشاه در این طرح مورد غربالگری فشار خون قرار گرفتند گفت: جمعیت هدف شامل افراد بالای ۳۰ سال، زنان باردار و افراد مبتلا به بیماری‌های کلیوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تا ساعت ۲۴ شب گذشته طرح بسیج ملی کنترل فشار خون ادامه داشته عنوان کرد: این طرح در ۶۰۰ خانه بهداشت شهری و روستایی و ۱۳۰ پایگاه سلامت اجرا شد.

وی از اجرای طرح مذکور در ۸۱ اداره استان کرمانشاه خبر داد و عنوان کرد: مشارکت کارکنان ادارات و مردم در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون مطلوب ارزیابی می شود.

به گفته معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افرادی که در این طرح مبتلا به فشار خون بالا شناسایی شدند از طریق پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت شهری و روستایی مورد کنترل و درمان قرار می گیرند.

شکیبا خاطرنشان کرد: همچنین برای افرادی که در مرحله پیش فشار خون قرار دارند به منظور تغییر سبک زندگی، مدیریت استرس، افزایش تحرک بدنی و کاهش مصرف نمک آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

کد خبر 4659610

منبع: مهر

کلیدواژه: فشار خون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

علیرضا کریمیان در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام نوبت دوم برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز گذشته سه‌شنبه، ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد:  داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی برای برادران، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند و این دفترچه هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر ۵ تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پسر ۳۵ ساله کرمانشاهی مادر ۸۳ ساله‌اش را کشت + جزئیات
  • فجایع غزه، آزمایشگاه سنجش میزان پایبندی دولت‌ها به حقوق بشر است
  • استوری معاون اجرایی تراکتور در جواب مدیر سپاهان؛ مگر در لیگ محللات بازی می‌کنید؟
  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • پاسخ رضا کرمانشاهی، معاون باشگاه تراکتور به تهدید باشگاه سپاهان
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • آکادمی گردشگری خوراک در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز نوبت‌دهی طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان