Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، در ادامه سلسله مباحث و نشست‌های بنیاد پژوهش‌‌های آستان قدس رضوی در قم به مناسبت دهه کرامت، کرسی «سیره‌پژوهی امام رضا(ع)؛ مبانی و قواعد» برگزار می‌شود.

این نشست علمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی مطهری، رئیس انجمن تاریخ‌پژوهان حوزه علمیه، حسینیان مقدم و حسین فلاح‌زاده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست یادشده فردا، 16 تیرماه، از ساعت 10 صبح در این بنیاد به نشانی خیابان صفائیه، شماره 604 دفتر نمایندگی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا دهه کرامت امام رضا مبانی و قواعد کرسی ترویجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، حجت‌الاسلام محمد مهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در نشست صمیمی اساتید و اندیشه‌ورزان میز‌های سیاست پژوهی، با اشاره به عملیات وعده صادق، افزود: اتفاقی که به واسطه این حرکت جمهوری اسلامی ایران انجام داده شده، اتفاق مبارکی است. گزارش‌های مفصلی از کشور‌های مختلف از جمله کشور‌های اسلامی رسیده است که نشان می‌دهد همگی این اتفاق را ستایش می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: از آنجا که این عملیات، رویکردی دفاعی و برای برقراری صلح پایدار بوده است، امیدواریم که شرایط بازدارندگی بلندمدت را ایجاد کند. از این رو، سپاسگزار مقام معظم رهبری هستیم که شرایط برقراری چنین اتفاق مبارکی را رقم زدند.

ایمانی پور افزود: جبهه استکبار غرب، در این عملیات برای مقابله با توان نظامی جمهوری اسلامی با تمام توان خود به میدان آمد، اما نتیجه کار، ابهت پوشالی آنان را به هم ریخته و تهدیدی که دائما بیان می‌کرد همه گزینه‌ها روی میز است، رنگ باخته است.

در نشست صمیمی اساتید و اندیشه‌ورزان میز‌های سیاست پژوهی با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ۱۱ میز سیاست پژوهی حضور داشتند که عبارتند بودند از: میز چین، میز قفقاز، میز دیپلماسی عمومی، میز روسیه، میز آفریقای جنوبی، میز ترکیه، میز خانواده، میز خلیج فارس، میز ایرانیان خارج از کشور، میز ادبیات فارسی، میز فلسطین. خانه اندیشه‌ورزان ایران نیز در این نشست حضور داشت.

دیگر خبرها

  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • آستانه امام مهربانی‌ها و مجال خدمتی به گستره ایران
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم