Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز ایام دهه کرامت مسابقه نقاشی و کتابخوانی با موضوع دهه کرامت در مهدهای کودک استان برگزار می شود.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های متعددی با مشارکت مددجویان بهزیستی، مهدهای کودک، مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و مراکز خیریه به مناسبت ایام دهه کرامت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل، تصریح کرد: همزمان با آغاز ایام دهه کرامت مسابقه نقاشی و کتابخوانی با موضوع دهه کرامت در مهدهای کودک استان برگزار می شود.

 

این مقام مسئول، بیان کرد: همایش سلامت روان اجتماعی دختران و توسعه پایدار با حضور مسئولان ارشد استان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به مناسبت روز دختر با حضور بیش از 450 نفر از دختران برگزار شد.

 

ستاری، افزود: نشست با موضوع عفاف و حجاب و حیا در سیره حضرت معصومه (سلام الله علیها) نیز امروز 16 تیرماه با حضور حجت الاسلام رزم طلب در سالن اجتماع اداره کل بهزیستی استان برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل بهزیستی استان، اظهار داشت: نام آوران و ورزشکاران معلول استان نیز همزمان با دهه کرامت در آئینی تجلیل خواهند شد.

 

وی، یادآور شد: برگزاری جشن میلاد امام رضا (علیه السلام) از دیگر ویژه برنامه ها به مناسبت دهه کرامت است که با حضور آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سالن سوم خرداد روز 23 تیرماه برگزار خواهد شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه خراسان جنوبي خطبه نماز جمعه انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند حج برنامه های دهه کرامت مددجویان بهزیستی جشن های دهه کرامت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، نمایش «یک اتفاق ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود.

نمایش «سفر پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و نمایش «چهارمین نفر» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا ۱۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مدارس نواحی ۱ و ۲ شهر یزد و نمایش «نارنجی» به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان روی صحنه می‌رود.

نمایش «گم» به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز تئاتر شماره ۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و نمایش «بی بی و دشت ارغوانی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی ۸ تا ۲۱ اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به صحنه می‌رود.

نمایش «من و برادرم اقبال» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت در سالن تئاتر مجتمع شهید آوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «صاحب سرزمین نور» به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلمی از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای ویلا گرگان روی صحنه خواهد رفت.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرا‌های عمومی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حس خوب نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنان جاری است
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»