Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛پایگاه اینترنتی دیلی میل در گزارشی به قلم پل تامپسون نوشت: حاکم دبی پس از سفر ناگهانی به منزل سلطنتی خود در پایتخت انگلیس و مشاهده حضور محافظ انگلیسی خانوادگی در کنار هیا بنت حسین همسر ششم خود به وجود روابط نامناسب میان آنها مظنون شده است.

گفته می شود شیخ محمد آل مکتوم حاکم دبی و ولیعهد امارات متحده عربی در ماه مه از عروسی دو تن از پسرانش به عمارت هشتاد و پنج میلیونی خود در لندن بازمی گشته که متوجه حضور غیر عادی بادیگاردش در کنار همسرش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع نزدیک به خانواده حاکم دبی می گویند او از مشاهده همسر چهل و پنج ساله اش با محافظ انگلیسی خانوادگی آنها دچار بهت می شود و به همسرش دستور می دهد بلافاصله به دبی برگردد.

به گفته منابع آگاه، حاکم دبی حتی پیش از این حادثه هم نگران روابط نامتعارف همسر جوانش با این عضو پیشین ارتش انگلیس و محافظ خانوادگی کنونی بوده که مسئولیتش تامین امنیت خانواده سلطنتی دبی بوده است.

هیا بنت حسین که یکی از شش زن حاکم دبی است حتی هدایای گرانقیمتی نیز به این محافظ خانوادگی داده که انتقادات اعضای ارشد خانواده سلطنتی را برانگیخته است.

گفته می شود حاکم دبی به دنبال این اتفاقات به دبی بازگشته اما همسر و دو پسرش همچنان در لندن مانده اند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انگلیس پایتخت خانواده دبی لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت اروپایی‌ها از اصرار آمریکا بر مصادره دارایی‌های روسیه 

به گزارش واشنگتن پست (WP)، مقامات کشور‌های اروپایی نمی‌خواهند دارایی‌های مسدود شده فدراسیون روسیه را مصادره کنند.

به گفته این منابع، اروپایی‌ها بیم آن دارند که توقیف دارایی‌ها نه تنها قوانین بین المللی را نقض کند، بلکه اعتماد سرمایه گذاران به یورو را تضعیف کرده و اقدامات تلافی جویانه فدراسیون روسیه را تحریک کند.

این نشریه خاطرنشان می‌کند که مقامات اروپایی از اصرار ایالات متحده برای قدم گذاشتن در این «مسیر پرخطر» ناراضی هستند. واقعیت این است که بیشتر دارایی‌های مسدود شده در اتحادیه اروپا قرار دارد، بنابراین اقدامات تلافی جویانه روسیه احتمالا متوجه اروپا خواهد شد و نه ایالات متحده. آمریکایی‌ها سعی دارند اروپایی‌ها را در مورد مصادره دارایی‌ها تحت فشار قرار دهند.

یادآور می‌شود روز شنبه، ۲۰ آوریل، مجلس نمایندگان آمریکا پروژه‌هایی را در مورد کمک‌های اضافی به اوکراین (کی یف باید تقریبا ۶۱ میلیارد دلار دریافت کند)، اسرائیل و تایوان، و همچنین مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه را تصویب کرد. سنا ممکن است این لوایح را در اوایل روز سه شنبه ۲۳ آوریل بررسی کند.

در همین حال، کرملین با دزدی نامیدن این اقدام، قبلاً هشدار داده بود که ایالات متحده باید برای مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه پاسخگو باشد.

پس از شروع جنگ اوکراین، غرب تقریبا نیمی از ذخایر ارزی روسیه به ارزش حدود ۳۰۰ میلیارد یورو را مسدود کرد. در ماه مارس، کمیسیون اروپا موافقت کرد که سود و درآمد حاصل از دارایی‌های مسدود شده فدراسیون روسیه را به کی یف منتقل کند و آنها را صرف خرید تسلیحات و حمایت از صنعت نظامی اوکراین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • کنایه اسطوره انگلیسی به توهین طرفدار معروف پپ
  • عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • خوشحالی شدید ژابی آلونسو و عصبانیت متس هوملس از گل تساوی بایرلورکوزن به دورتموند در دقیقه 97 / فیلم
  • عصبانیت اروپایی‌ها از اصرار آمریکا بر مصادره دارایی‌های روسیه