Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ‌حمیدرضا عسگری اظهار کرد: امسال شاهد افزایش ۱۱ درصدی قیمت قبور جاری آرامستان بهشت سکینه (س) بودیم که این افزایش قیمت در مقایسه با افزایش چندین برابری اجناس و اقلام کفن و دفن، عادلانه به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هزینه‌های کفن و دفن هر نفر به جز در نظر گرفتن زمین بین یک میلیون و ۵۰۰ تا یکی میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تمام می‌شود که بخش عمده‌ای از این هزینه‌ها شامل سوبسید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: در حال حاضر با افزایش ۸۰ درصدی برخی اقلام کفن و دفن چون سدر، نایلون، پنبه، کافور و … مواجه هستیم که این افزایش قیمت‌ها تنها ۱۱ درصد یعنی ۲۲ هزار تومان به قیمت قبلی کفن و دفن اضافه کرده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تغییر در قیمت قبور پیش خرید افزود: قبلاً در تمامی قطعات قیمت پیش خرید قبر یکسان بود ولی در حال حاضر با در نظر گرفتن شرایطی چون داشتن آلاچیق، موقعیت قبر و … متفاوت شده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت مشارکت شهروندان در پاکیزه نگه داشتن فضای عمومی بهشت سکینه (س) ابراز کرد: هر چند نیروهای این سازمان به طور مستمر در حال نظافت قطعات این آرامستان هستند ولی به دلیل وسعت زیاد این مجموعه انتظار اصلی از زائرین اهل قبور و خانواده‌های متوفیان است تا نظافت را رعایت کنند.

عسگری افزود: دبه آب برای شستشوی قبرها و بطری آب معدنی بیشترین زباله‌های تولیدی در آرامستان بهشت سکینه (س) هستند که از شهروندان انتظار می‌رود برای جلوگیری از مخدوش شدن چهره این مجموعه آنها را در سطل‌های زباله که تعدادشان کم نیست بیندازند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرج قبر آرامستان کفن و دفن قیمت قبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان

شهید ۱۳ ساله محمدمهدی ایرانمنش که در حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه در کرمان مصدوم شده بود امروز بر دستان مردم تشییع و در کنار پدر شهیدش در گلزار شهدای اختیارآباد تدفین شد.این نوجوان ۱۳ ساله کرمانی که از قسمت نخاع آسیب جدی دیده بود از روز حادثه تاکنون در بخش ای سی یو بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان بستری بود و با وجود درمان‌های تکمیلی زیادی بر روی وی انجام شده بود روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073204 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا /
  • بودجه نظامی ایران در سال ۲۰۲۳؛ چهارم در خاورمیانه و بیست و ششم در دنیا
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در گذشت
  • چرا «شیر شتر» به مهم‌ترین نوشیدنی جهان تبدیل خواهد شد؟
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • قیمت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده تغییر می کند