Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده مسابقات فوتسال دسته اول نونهالان پسر کشور شامگاه شنبه در سالن شهید حیدریان قم بسته شد و تیم فوتسال محمد سیمای قم موفق شد با شکست تیم ثامن الحجج سبزوار عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم محمد سیمای قم به مصاف تیم ثامن الحجج رفت و در یک بازی پرگل ۹ بر ۵ این تیم را شکست داد و با این برد جام قهرمانی را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی سبب شد تیم محمد سیمای قم نخستین جام در رده نونهالان را از آن خود کند.

مراسم پایانی و اهدای جام این رقابت‌ها با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم، محمد حسن انصاری فرد رئیس سازمان لیگ فوتسال، رسول قلی زاده مدیر عامل باشگاه محمد سیما، آرش جابری دبیر سازمان لیگ و کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم برگزار شد.

همچنین در دیدار رده بندی این رقابت‌ها برای کسب عنوان سوم تیم فوتسال نام آوران تبریز ۴ بر صفر از سد تیم شاهین ازنا عبور کرد. در دیدارهای نیمه نهایی تیم محمد سیمای قم با برتری ۷ بر یک برابر شاهین ازنا و تیم ثامن الحجج سبزوار با پیروزی ۳ بر ۲ برابر نام آوران تبریز به دیدار نهایی راه یافته بودند.

ازندریان ملایر، تالار سامان ارزوئیه، باتیس البرز قزوین، علم و ورزش مشکین شهر، پاسارگاد توره، یاران شهسوار بندر عباس و گوشت روز شهرداری تربت حیدریه دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند که در قم رقابت کردند.

کد خبر 4659575

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال قم مسابقات فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ به نظر می‌آید این بزرگ‌ترها که در ویدیو در حال چاقوکشی هستند، الگوهای خوبی برای دوبنده پوشان کم سن و سالی که در این مسابقات روی تشک کشتی رفته‌اند، نیستند.

کد خبر 845411 برچسب‌ها ویژه ورزشی ورزش کشتی

دیگر خبرها

  • تصاویری تلخ از درگیری و چاقوکشی در مسابقات کشتی نونهالان!
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان