Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@16:02:18 GMT

کفن و دفن اموات در آرامستان کرج چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۸۱۶۸

کفن و دفن اموات در آرامستان کرج چقدر هزینه دارد؟

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: کفن و دفن هر نفر حدود یک میلیون و 800 هزار تومان برای سازمان هزینه دارد.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: امسال شاهد افزایش 11 درصدی قیمت قبور جاری آرامستان بهشت سکینه (س) بودیم که این افزایش قیمت در مقایسه با افزایش چندین برابری اجناس و اقلام کفن و دفن، عادلانه به نطر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر هزینه‌های کفن و دفن هر نفر به جز در نظرگرفتن زمین بین یک میلیون و 500 تا یکی میلیون و 800 هزار تومان تمام می‌شود که بخش عمده‌ای از این هزینه ها شامل سوبسید می‌شود.

وی توضیح داد: در حال حاضر با افزایش 80 درصدی برخی اقلام کفن و دفن چون سدر، نایلون، پنبه، کافور و ... مواجه هستیم که این افزایش قیمت‌ها تنها 11 درصد یعنی 22 هزار تومان به قیمت قبلی کفن و دفن اضافه کرده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تغییر در قیمت قبور پیش خرید افزود: قبلاً در تمامی قطعات قیمت پیش خرید قبر یکسان بود ولی در حال حاضر با در نظر گرفتن شرایطی چون داشتن آلاچیق، موقعیت قبر و ... متفاوت شده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت مشارکت شهروندان در پاکیزه نگه داشتن فضای عمومی بهشت سکینه (س) ابراز کرد: هر چند نیروهای این سازمان به طور مستمر در حال نظافت قطعات این آرامستان هستند ولی به دلیل وسعت زیاد این مجموعه انتظار اصلی از زائرین اهل قبور و خانواده‌های متوفیان است تا نظافت را رعایت کنند.

عسگری افزود: دبه آب برای شستشوی قبرها و بطری آب معدنی بیشترین زباله‌های تولیدی در آرامستان بهشت سکینه (س) هستند که از شهروندان انتظار می‌رود برای جلوگیری از مخدوش شدن چهره این مجموعه آنها را در سطل‌های زباله که تعدادشان کم نیست بیندازند.  

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال افزایش قیمت پنبه خانواده زباله زمین قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات آخرین روز هفته بازار طلا و سکه تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، از ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیاررا با ۱۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۳۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۶ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۸۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصب بنر اموات در دهدشت ممنوع است
  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ حق انتخاب با مشتری است سامانه خودنویس یا مشاور املاک؟
  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان