Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

عضو اتاق بازرگانی خرمشهر در انتقاد به وضعیت سفر بازرگانان ایرانی به بصره، عنوان کرد: تاجران باید هفته‌ای چند بار در راستای پیگیری مطالبات خود به جهت معاملاتی که کرده‌اند به بصره سفر کنند؛ اما عراق از صدور ویزای متعدد به بازرگانان ایرانی خودداری می‌کند.

محمدجواد مؤمن در گفتگو با خبرنگار تین نیوز گفت: تاجران باید هفته‌ای چند بار در راستای پیگیری مطالبات خود به جهت معاملاتی که کرده‌اند به بصره سفر کنند اما مشکل عمدهای که وجود دارد  این است که سفارت عراق ویزای متعدد به بازرگانان ایرانی نمی‌دهد و از همین رو این افراد باید هفته‌ای دو روز به سفارت مراجعه و سالی یک‌بار پاسپورت عوض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه هنوز هیچ اقدام جدی در رابطه با لایروبی اروند انجام نگرفته است، بیان کرد: این موضوع برای امروز یا دیروز نیست؛ 20 سال است که در رابطه اقدام جدی انجام نگرفته است.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا این تعویق به دلیل عدم تعهد طرف عراقی است، گفت: واقعیت موضوع این است هنوز به طور دقیق در خصوص این موضوع شفاف‌سازی نشده است هر چند که این موضوع تا حدودی هم سیاسی محسوب می‌شود.

این عضو اتاق بازرگانی خرمشهر به اتصال خط راه‌آهن خرمشهر به بندر بصره اشاره کرد و افزود: تفاهم‌نامه‌هایی در این رابطه بسته شد اما هنوز اتفاق جدی صورت نگرفته است.

اکرم فیض آبادی خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ویزا بندر خرمشهر اروند رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید

اداره کل هواشناسی عراق اعلام کرد که استان کربلا امروز بالاترین دمای هوا را در عراق به ثبت رساند.

به گزارش فرارو، در اطلاعیه سازمان هواشناسی عراق آمده است: بیشترین دمای ثبت شده امروز در عراق در استان کربلای معلی با ۴۰.۳ درجه سانتیگراد بوده است.

سازمان هواشناسی کاهش دما و بارندگی را پیش بینی کرد.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • پیشگیری از وقوع سیل در ابرکوه
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید
  • کاهش حجم مبادلات تجاری میان افغانستان و پاکستان
  • ساخت دوچرخه‌ای دوستدار محیط زیست که با انرژی‌های متعدد کار می‌کند
  • دوچرخه‌ای که دوستدار محیط زیست که با انرژی‌های متعدد کار می‌کند