Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@23:36:05 GMT

برگزاری مجمع سالیانه هیات ژیمناستیک استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۸۶۲۵

به گزارش ایلنا، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک؛ مجمع سالیانه هیات ژیمناستیک استان البرز با حضور دکتر زهرا اینچه درگاهی ؛ رئیس ، محسن سلیمانی ؛ دبیر فدراسیون ، امیرغفرانی ؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز ، کمال تشکر ؛ رئیس هیات استان و دیگر اعضاء در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد .

رئیس فدراسیون در این مجمع گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در ژیمناستیک استان البرز صورت گرفته و این رشته حمایت مناسبی را از سوی اداره کل ورزش و جوانان به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سالهای اخیر موفقیت ها باعث شد که چه در داخل و چه خارج از کشور نگاه ها به ژیمناستیک ایران تغییر کند. اینچه درگاهی با اشاره به کسب همزمان ۲ مدال در مسابقات بزرگسالان آسیا توسط ملی پوشان کشورمان گفت: خیز ما خیز بلندی برای ژیمناستیک است و درخشش ورزشکارانمام باعث شده تا نسبت به کسب سهمیه المپیک نیز امیدوار باشیم. رئیس فدراسیون اظهار داشت: مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان کشور در آبان ماه سالجاری به میزبانی البرز برگزار می شود و مطمئن هستیم که البرز میزبان شایسته ای برای این رقابتها خواهد بود.

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز هم در این مجمع گفت: بازتاب ژیمناستیک در استان البرز پر رنگ بوده و ارزشی که این رشته برای ما دارد بسیار زیاد است. وی افزود: رشد ژیمناستیک در استان البرز سیر صعودی محسوسی دارد و با موفقیت های کسب شده روند پیشرفت آن را کاملا مشاهده می کنیم. وی با اعلام آمادگی میزبانی از رویدادهای مهم ژیمناستیک عنوان کرد: با مساعدت رئیس فدراسیون در سال جاری میزبان یک دوره مسابقات کشوری خواهیم بود اما اعلام می کنیم که آمادگی میزبانی از مسابقات بین المللی را نیز داریم. مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: ما با تمام توان حامی و پشتیبان هیاتهای ورزشی از جمله ژیمناستیک هستیم و قطعا این کمک ها در سال ۹۸ افزایش پیدا خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های سه‌گانه امروز چهارشنبه به ریاست سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور محمود خسروی‌وفا رییس کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

امین احمدی، حمید براتی، کاظم حججی، سیدکمال پیمبری، علی‌اکبر حسن پورحیدری، مهدی گودرزی، جاسم منوچهری و محمد نصیری هشت کاندیدایی بودند که برای تصدی پست ریاست این فدراسیون اعلام آمادگی کرده بودند.

در این مجمع محمد کاظم حججی با ۲۴ رای از ۴۵ آرای اعضای مجمع به عنوان رییس انتخاب شد. همچنین حمید براتی یکرای، علی اکبر حسن‌پور حیدری ۱۵ رای و مهدی گودرزی نیز ۵ رای بدست آوردند.

کد خبر 6080784

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • محمد کاظم حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی